掃呢頁CODE去手機

2022年9月7日 星期三

MIRROR紅館意外:MIRROR紅館意外︱星級排舞師鄧駿銘發聲 狂轟舞蹈總監勿再龜縮 #MIRROR #鄧駿銘

MIRROR紅館演唱會意外發生至今已個多月,伊利沙伯醫院發言人日前指受傷舞蹈員李啟言(阿Mo)情況已由危殆轉為嚴重,而ViuTV節目《全民造星》的星級 ...






MIRROR紅館演唱會意外發生至今已個多月,伊利沙伯醫院發言人日前指受傷舞蹈員李啟言(阿Mo)情況已由危殆轉為嚴重,而ViuTV節目《全民造星》的星級排舞師鄧駿銘 (Zero) 昨日(6日)在社交網籲演唱會舞蹈總監勿再龜縮 ,又促管理層回應交代,Zero表示:「意外至今相隔個幾月,主辯方大國文化、Makerville同ViuTV每次出嚟嘅聲明都係避重就輕未有正面交代過任何有關意外原因、賠償方式、勞工保障等問題。調查咗咁耐除咗「金屬疲勞」之外亦都冇任何嘅結果,責任喺邊一方到呢一刻都仲係未知。」


他又對舞蹈總監提出三大提問,包括意外發生後的跟進措施、有冇維護下屬權益並爭取賠償、如何防止同類事件再發生等,坦言:「我呢啲問題完全冇針對或者指責任何人,今次意外對於行業係一個好大嘅打擊,會直接影響行業生態。咁大件事唔係話你私底下圍內同佢哋解決咗就算數,因為你已經唔單單淨係影響緊一小撮人,坐得總監呢個位就要負責返應有嘅職責同道義,你帶班手足開工,你要畀最大程度保障佢哋安全,若出事要負責後續事宜及向公眾解釋係好合理。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!