掃呢頁CODE去手機

2022年9月7日 星期三

陳豪最後都係守唔住! 五招為家人防疫措施招招暖心 #陳豪

今日有消息指陳豪6歲女兒Camilla及家傭確診,連帶陳豪與陳茵媺(Aimee)亦要停工!其實陳豪為了家中的老婆仔女,已經將自己的防疫規格提高到極高的 ...




今日有消息指陳豪6歲女兒Camilla及家傭確診,連帶陳豪與陳茵媺 (Aimee) 亦要停工!其實陳豪為了家中的老婆仔女,已經將自己的防疫規格提高到極高的級數,不過依然難以幸免。

講起陳豪的防疫措施,帶口戴這些基本動作肯定有,但其實他還有五大絕招,招招暖心,令人禁嘆他真的很愛家人。

點擊下圖睇陳豪五招:

1. 堅拒戴透明膠口罩(資料圖片)


在《萬千星輝頒獎典禮2020》,陳豪一直戴住醫學用口罩,堅拒戴透明膠口罩。(資料圖片)


只在合照的時候短暫除了口罩。(資料圖片)


2. 戴兩個口罩 (資料圖片)


陳豪戴兩個口罩現身,做足保護措施。他接受訪問時表示因為一直要開工:「因為我要見好多人,加埋我咃做演唱,每次action都要除口罩。我戴口罩對屋企人嚟講係一個保護。」(資料圖片)


3. 食飯都戴口罩 (陳茵媺ig)


為保護家人,陳豪與家人食飯都戴口罩,獲網民讚:「爸爸真偉大」。(陳茵媺ig)


4. 自我露台隔離 (IG@陳茵媺)


今年年頭陳豪同劇拍擋胡定欣中招,陳豪為家人著想,訓獨立房再喺露台生活。(IG@陳茵媺)


陳豪接受傳媒訪問時表示,自己回家後絕大部份時間在家中露台生活,就算訓覺,飲食都在獨立房間。(IG@陳茵媺)


5. 24小時戴口罩 (陳豪ig)


他曾透露在家中就連瞓覺都會戴口罩:「我以前返大陸都係咁樣,一係唔戴,一戴就長時間,除咗食飯、沖涼。都已經見到我塊面成日有個『印』喺度。其實唔係要防護我自己,係要對佢哋有個保護」。(Instagram:aimeechan_official)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!