掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 殘爆衞詩洗腳唔抹腳 衞詩,M1,




樣又殘、頭油又多,眼肚大過眼嘅衞詩,難得六呎男友對佢不離不棄。

同你吟一吟

殘爆衞詩洗腳唔抹腳

呢幾年無心工作,仲要愈食愈肥嘅衞蘭,因為要孭起養家重擔,加上跳槽失敗,唯有死死地氣聽晒老闆黎明話,同 A Music簽多三年賣身契,再去搵張玉珊幫手減肥。衞蘭撐起頭家頂硬上,細妹衞詩自從經歷日本藏毒事件,已經手停口停多年,雖然最近有傳佢會簽約華納唱片,不過要再做番幕前,衞詩家陣副殘樣,都幾難企得住腳。

上個禮拜三(七月二十三日),《壹》仔見到爆殘嘅衞詩,拖住六呎高嘅外籍男友行灣仔。無化妝、一頭油髮,仲要著貼身衫暴露自己肥胖身材,難得六呎男唔介意,仲拖實女友去的士站坐的士。雖然話兩姊妹初出道,靠賣靚聲上位,但既然衞蘭都要向現實低頭,減肥執番好個樣,把口話驚家姐養家辛苦,想出番嚟唱歌搵食嘅衞詩,顧吓儀容當幫幫忙

冇收入,衞詩出入仲要坐的士,男友同佢 kiss goodbye後就自己一個上車。

(《蘋果日報》圖片)

早排有記者問衞詩,驚唔驚家姐養家冇錢剩,佢把口話驚,仲希望簽得成華納,出番嚟唱歌養家。



鍾意就快D Share啦!