掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

[FACE 375] 影帝教路 秋生數爆膠劇 4宗罪 秋生,黃秋生,MF,




真面目

影帝教路 秋生數爆膠劇 4宗罪

影帝黃秋生出名寸咀,話知你個台有幾大都係有嗰句講嗰句,最近俾大台重金禮聘為新劇《梟雄》坐陣,請得秋生,預咗要硬食一籮籮要求,而對住大台一貫求其工廠式作風,秋生自然晨早忍唔住要開炮狂轟大台劇本是但兼低智對白,擺明唔收貨之餘仲話啲對白令佢無法投入角色,搞到影帝要親自操刀撈埋編劇嗰份。

唔只劇本,仲有對服裝、出埠住宿甚至少年版人選都有要求,秋生哥話:「我對工作有責任,想將件事做得更好。」你想做得好,但大台未必配合到囉!

唔滿意馬明

身為影帝嘅 52歲黃秋生,原來對於劇中飾演自己少年版嘅馬國明都有不滿。雖然馬明同秋生唔會有同場對手戲,但細秋生 12年嘅馬明要做少年版都幾愁,佢試過專登入廠觀摩影帝做戲同留意佢啲小動作,不過影帝秋生卻贈佢兩句都費事。對於馬明好學,秋生竟然話:「真係唔識講!」大台力捧男一都唔俾面。

出 trip要住好

《梟雄》依足秋生要求,九月會移師上海車敦影視城進行外景拍攝 2個月,不過大台劇組出名慳得就慳,按慣例安排大家住啲 80至 100人仔一晚嘅 2星賓館,但身為影帝嘅秋生講明唔會入住,仲同監製王心慰講:「拍完咁辛苦,瞓都瞓唔好,點拍呀!」於是自己訂咗另一間四星舒適酒店,仲話會將單據畀番劇組找數。

網上圖片

網上圖片

戲服似公公

照咁睇,秋生件戲服又真係好似件獸醫袍喎!網上圖片

唔只劇本出事,就連劇中戲服都一樣出現問題,原本秋生飾演上海大亨角色所穿嘅霸氣服裝,大台竟然求其用一件白色長袍了事,事後秋生大彈件衫同獸醫袍根本無異,之後又話造型似「公公」,燒埋服裝阿姐嗰份。

對白唔順眼

黎耀祥係視帝又係男二,不過對住影帝黃秋生相信佢都唔敢鬆懈。網上圖片

秋生出名要求嚴謹,對住啲師奶劇本梗係唔順眼,直指劇本無助投入角色,最後要親自出馬改埋對白,甚至連對手嘅對白都改埋一份,早前出席活動時仲大方承認:「將對白改到合理,可能寫手太年輕,好多人生處境未經歷,文句組織有少許混亂。」寫得出嘅都走晒

邊個做𡃁版秋生先啱?

賭王何鴻燊後生嗰陣同黃秋生後生時餅印似到足,最佳人選非賭王莫屬不過可能要掉轉做秋生年老版喎!

香港電視藝人麥子樂,未轉會前喺大台經常客串不同細佬,更係御用𡃁版林峯!咁有經驗,唔驚畀秋生彈

吳嘉龍同黃秋生同樣都係中、英混血兒,兩個個樣都鬼鬼哋,由佢飾演年輕版都係唔錯人選。

黃秋生同小豬羅志祥有過牙齒印,所以如果由小豬來飾演秋生嘅年輕版,相信一定有好多網民爭住睇。

出櫃何韻詩,同秋生一向有偈傾,加上個樣咁 man,扮男人啱晒!

黃秋生大仔黃一一,話晒虎父無犬子,由囝囝嚟做自己年輕版最好不過啦。



鍾意就快D Share啦!