掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

瑪姬同鄭敬基做住朋友先: 睇吓有冇更好嘅會埋嚟 瑪姬,鄭敬基,BKD_S,




瑪姬同鄭敬基做住朋友先: 睇吓有冇更好嘅會埋嚟

2014-07-30 20:30:00



瑪姬又話真係唔急,因為嚟得快去得可能都會好快喎。(攝影:藍文浩)

瑪姬、KellyJackie同馬嘉均傍晚喺上環出席一個慈善音樂比賽嘅評判,大會話籌到嘅善款希望可以幫內地一間學校重建。

同鄭敬基傳咗一輪緋聞嘅瑪姬,被問到同鄭敬基嘅感情有冇突飛猛進呢?佢就笑住答話:「冇呀,一直都差唔多,做住朋友先啦,不過將來嘅嘢冇人知嘅。」佢又笑謂:「可能係我衰啦,睇吓有冇更好嘅會埋嚟。真係唔急嘅,因為嚟得快去得可能都會好快。」除咗瑪姬之外,KellyJackie同前Rednoon成員馬嘉均都係比賽評判。

啱啱帶完班學生去寧夏交流嘅馬仔就話,喺當地去沙漠又睇駱駝,仲影咗好多靚相。佢話自己著重參賽者嘅感情同個人風格,佢話唔好扮人哋、做自己最緊要喎。

至於KellyJackie就話參賽者每人得兩分鐘表演,最緊要聲音可以感動到佢喎。KellyJackie就快參加一個武術比賽,項目係雙節棍,佢話噚日練咗足足7個鐘,仲打親自己後尾枕,即時倒抽咗一大口涼氣咁話喎。



馬仔(中)啱啱帶完班學生去寧夏交流。



瑪姬同同鄭敬基嘅感情冇突飛猛進。



KellyJackie



鍾意就快D Share啦!