掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 開夜店 講耶穌 孫耀威 孫耀威,M1,




豪語錄

開夜店 講耶穌 孫耀威

咪睇孫耀威官仔骨骨,又是虔誠基督徒,有時他的說話及想法,都幾令人意想不到。

跟女友陳美詩要婚前禁慾,他唔尷尬同你講,「一開始比較辛苦,久了就還好。如果結婚了,就會覺得結婚『好爽』!」女友著 deep V裙露事業線,他又搞笑話︰「手機冇地方擺時可以攝入去!」今個月初,他又失驚無神在 MV中跟索女激嘴肉搏,更請記者來直擊觀戰。「做音樂都係想有知音,拍 MV都想有人睇。首歌講偷食,身為 Christian,我更加要入去呢啲黑暗位,將訊息帶出來令人反省!」他說得理直氣壯,面不紅耳不赤。

所以,他在上海及台灣開夜場,不是為賺錢,或有個私家鐵竇溝女,而是身負重任用來傳福音。「大家都話我傻,又話教徒唔應該講性,但我哋唔係活在歡樂天地,我想俾大家知,出來蒲不一定有毒品,玩一夜情。人家門前拜關公,我就放一篇主禱文。」

無獨有偶,借來的餐廳,竟然有幅牆掛滿印有引死人肉女圖案的 Tee,又幾配合今次的主題,唔通又是神的指示?

香港無巨星

我希望香港娛樂圈唔好再 deteriorate,以前粒粒都係 super star,但目前變咗 local star

孫耀威夠膽談情說性未算勁,最令人印象深刻是他夠膽鬧無綫。事緣三年前,他女友陳美詩( Macy)到日本沖繩為無綫拍攝旅遊節目時發生意外,連人帶車滑落山坡,護女心切的他,夠膽開口鬧無綫刻薄,更打電話搵陳志雲投訴。

「唔滿意就講啦,人命喎,理得你係英女皇。我希望香港娛樂圈唔好再 deteriorate,以前粒粒都係 super star,但目前變咗 local star,(公司)想捧藝人上天,但人工就只係夠搭巴士,仲邊夠錢買化妝品買衫?做乜要佢哋人格分裂,喂,明星全部講包裝,唔該。

「我好慶幸早廿年出道,賺咗第一桶金唔會餓死,但新一輩藝人又點?有幾多個阿 G.E.M.(鄧紫棋)可以上《我是歌手》?一個咁優秀的歌手,點解仲要寫衰佢?陳奕迅唱得咁好,可否唔好寫他咁多花邊新聞?其實大家要幫忙而不是踩低,我覺得好

心寒。」

四十一歲的孫耀威,其實九十年代時都好威水,高才生以 5A入中大電腦系,十九歲代表大學參加台灣舉辦的大學生音樂比賽,被當地公司睇中,是鮮有能征服台灣再紅返香港的港星。最紅時,一張碟閒閒哋賣幾十萬張,大陸劇收十萬元一集,看雜誌見到一百萬元的車,他翌日就買。

廿年過去,今時今日看到本地娛樂圈一潭死水,孫耀威非常無奈,「做歌手愈來愈少平台宣傳音樂,出廣東碟更加唔好想賺錢,但廣東歌是香港人的核心價值,無廣東歌,香港就真係好慘,等於無港式奶茶、西多士、蛋撻,到時就真正係玩完。」

明知山有虎,偏要去露營,現時的孫耀威當然到賺錢買花戴的境界,「我監製自己的唱片無收監製費,寧願將錢用來拉多一組小提琴,搵美國邊個邊個替我做 mix,我同唱片公司老闆講,願意倒貼來做多一首歌。」

上帝旨意

世界從來都是有錢有 say,所以他決定自掏腰包講道理。「我好少同記者講開夜場的原因,我真係想有個地方傳福音,將光帶入黑暗。」

講笑咋啩?孫耀威都明白,這個使命感實在令人難以相信,唔好理,又真讓他成功。他自稱開張半年已成功踢人入會,「做工程的裝修師傅、經理都跟我返教堂。當我講出開夜場的目的,又放埋主禱文,慢慢跟他們 speaking the same language,啱嘴型嘞,佢哋自然會聽你講。」

他講得頭頭是道,似乎是經驗之談,「係得中國人的酒吧先有人在門前嘔,外國人玩得好靚好有型,我拿這個荷李活品牌做生意,是想將一個高尚的文化帶到亞洲。我跟荷李活明星去玩,佢哋在夜場會 behave自己。

「當然佢哋有好多唔見得光的嘢,但夜場唔等於黑社會,唔等於毒品、濫交,你睇我點玩就知。我哋有好正的音樂,同靚人飲靚酒,入到來好健康的,你想要嗰啲, Sorry,我哋無。」然後他拿出手機,將不同大陸明星捧場的合照晒冷,非常硬銷,「 Baby上星期先嚟過。」

孫耀威說,夜店是他跟另一教友合作搞,起初大家心大心細,最怕未打救世人,自己已把持不住誘惑先落地獄,當時兩個大男人即時放下酒杯,在酒吧合十祈禱求指引,點知怪事就此出現。

「朋友同上帝講,希望得到更多肯定,否則就閂晒我所有門,讓我打消念頭避免碰釘。隔咗一陣,有個素未謀面的男人,主動走來跟我講,他在加拿大是傳道,又是擲飛鏢的教練。他話為傳道,幾不情願都到酒吧教𡃁仔擲鏢,然後手指住我,叫我學佢,將一點光帶入黑暗。嘩,我同朋友即時起晒雞皮,心諗使唔使咁快呀。」

○○年跟台灣女星鄭家榆拍《懷玉公主》時日久生情,拍拖一年但女方說用了五年才走出來。事後老孫話:「整件事是噩夢!我是男人,不想說太多,免得失去紳士風度。」

05跟應采兒拍亞視劇集《美麗傳說 2之星願》時撻着,二人結伴蒲吧斷正,年多後,有傳女方跟黃曉明拍《鹿鼎記》時又撻着,跟他鬧分手。

孫耀威在樂易玲生日會上飲大兩杯攬女,令女友楊秀惠睇到眼火爆當場呷醋嚎哭,事發他煞有介事劃清界線︰「佢(楊秀惠)唔係我女朋友,發生乜事都唔關我事!」一年唔夠玩完。

五年前,他跟陳美詩到台灣旅行,被傳媒拍下當街啜嘴而斷正。「一個男人三十幾歲,無理由無拍拖,對方唔係男就係女,都被人影到咯,亦無謂講大話。」

無限艷福

夜場開了,孫耀威找來女公關、辣妹駐場,自己更落場玩制服派對,仲唔係方便搵食?入行廿年的老孫,亦懶得再左閃右避,這刻氣定神閒跟我分析,「我做呢行日日都有無限咁多個靚女,仲要非常主動,千方百計想埋我身,你話我心裡有沒有出軌?我細個同依家一樣血氣方剛,要放縱真係好易,但見到呢種情況,我會九秒九走佬。」

搵鬼信咩?我半信半疑,他又繼續補充:「就算我有心動感覺,但想到隨時被人偷影,可能被人寫衰,更可能搞大對方個肚,想到背後有大堆衰問題,恍如一盆冷水兜頭淋,咋!跟住我跟自己說,算罷啦,你玩唔起。」

大家唔信唔緊要,總之孫耀威女友陳美詩 buy就是,說到肉搏 MV其實是女友出的主意,他更沾沾自喜,「探班的報導出街,她比我更興奮,所以話她不是好保守的女友,見到我可以同人錫,佢都好羨慕,話想自己都有呢種機會,哈哈。」

原來攞正牌攬女,難怪他倆能拍拖五年,「我以前都幾大男人。喂,我做呢行,你預咗我有緋聞、演戲會有親熱同床戲,你接受唔到就唔好一齊。同 Macy後,我才明白做好男友,還有一大段距離。」

縱橫情場多年,孫耀威肯公開女友身份近乎零,但死口唔認實為拍拖的,有跟他合作拍台劇《懷玉公主》的台灣女星鄭家榆、應采兒及楊秀惠。

「不同年紀有不同價值觀,以前唔想被人寫我跟誰誰誰搭上,好難聽啫,加上每次媽咪會非常認真去問我,令屋企人擔心就唔好。男仔多女友就多情,女仔多男友,始終像白紙上有污點,我都要顧及對方形象。」

能讓孫耀威公開正印身份,我猜陳美詩應該好忍得。

新歌《叛侶》講偷食,他親自演繹,「用好真實的一面俾大家睇,為片刻歡愉而破壞一切,大家要諗清楚。」

他的夜場用主禱文看門口,「呢個是我的核心價值。」

當年他的兩張國語大碟銷量有十白金(每五萬隻為一白金),現在連陳奕迅亦只賣九百隻。

明星背後

未埋位影相訪問,孫耀威是手機不離手,聲控同事 A如何做好唱碟的照片,同事 B如何做好夜場生意,他話夜場生意的租金連人工皮費,每月接近一百萬港幣,所以特別緊張生意,每晚凌晨十二點半及四點半,同事都要向他匯報生意額。

影相途中,餐廳有客人拿起手機想順手執兩張影相留念,孫耀威登時面色一沉,助手見狀便火速替老闆做嘢,事後助手細細聲說︰「佢影相時唔想被其他人影。」

我慶幸我是記者,三小時的訪問,孫耀威總是笑容可掬。



鍾意就快D Share啦!