掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

Lollipop F擺脫大男孩形象 變「Lollipop 肌」




【鬥大隻】Lollipop F擺脫大男孩形象 變「Lollipop 肌」

2014-07-30 23:04:00



小煜﹑阿緯及威廉身形越來越弗,變身大隻肌男。

台灣男子組合LOLLIPOP F四子威廉﹑敖犬﹑小煜及阿緯,出道時身形未算弗爆,不過經過年月洗禮,四男由年輕小伙子,變得越來越Man,尤其係威廉﹑小煜及阿緯變咗大隻仔,佢哋經常喺微博貼晒肌照,由大男孩慢慢蛻變為成熟肌男。

今晚阿緯喺微博貼咗張黑白照,佢裸上身練拳,狂晒腹肌man到爆,阿緯表示:「今天的敵人是,自己。」

至於威廉早前拍攝《報告班長7》時,要密密操肌苦練身形,結果操到爆肌兼露人魚線,佢仲喺新戲中有露股演出;而小煜亦不不甘示弱,喺微博狂晒麒麟臂,唔通要挑戰威廉及阿緯?反而敖犬就喺微博少露肌肉,最多係着背心騷下隻手咋喎。



威廉的背肌(微博圖片)



威廉為怕新戲而操爆肌。(微博圖片)



尖叫﹗(微博圖片)





阿緯身形都唔輸蝕0架﹗(微博圖片)



小煜都唔弱啵﹗(微博圖片)



(微博圖片)



敖犬只係着背心(微博圖片)



同埋sell可愛冧女粉絲。(微博圖片)



當然仲有靚仔相啦﹗(微博圖片)



四子早前合體來港出席活動。(資料圖片)



(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!