掃呢頁CODE去手機

2014年12月26日 星期五

[忽然1周 - 1013] 男友港視劇彈起  48歲蘇玉華貼樓逼婚成功 港視,蘇玉華,MW,




男友擋駕

周一( 22日),記者就買樓結婚一事訪問蘇玉華,其間蘇一直笑笑口在車上唔出聲,反而潘燦良就笑得好開心,不斷代女友說話:「我車都未泊好,你哋行開啲先」

滾熱辣

男友港視劇彈起  48歲蘇玉華貼樓逼婚成功

48歲蘇玉華(阿蘇)與有「劇團王子」之稱的舞台劇演員潘燦良拍拖逾 18年,感情牢固。可惜男友事業一直平平,直至近日,才憑着港視劇《來生不做香港人》擔正男主角成功彈起。

一直恨嫁的阿蘇見男友事業終於有起色,於是立即自掏腰包豪擲 750萬買下馬鞍山「迎海•星灣御」一個單位,並單方面對外宣布婚訊,實行出招逼婚。

阿蘇開心等嫁期,但對婚事半推半就的潘燦良,日前卻對本刊咁講:「佢都已經講咗嘞,唔通我話唔係咩?」使唔使咁無奈先?

750萬買愛巢

10月初,蘇玉華現身馬鞍山「迎海•星灣御」的售樓處揀樓,最後成功以逾 750萬元購入 22座一個實用面積 583方呎單位。

兩個月前,有人目擊蘇玉華在代理陪同下,低調現身馬鞍山新樓盤「迎海•星灣御」首輪開售現場。有指蘇玉華當日即時入票,並以 750萬元購入 22座一個實用面積約 583呎的中低層海景單位,由於蘇玉華剛買新屋不久,因此在土地註冊處仍未有顯示其買賣記錄。

貼私己築愛巢

蘇玉華與男友潘燦良多年來在西貢龍蝦灣租住村屋,忽然以私己錢買樓,據知因為男友終於應承與她結婚, 48歲的她嫁杏有期。「其實阿蘇用自己錢買樓,係因為佢試過同阿良(潘燦良)傾婚事嗰陣,阿良一直都吊兒郎當咁,又話想等自己事業有成,又話想買到樓先。其實阿蘇份人好慳家,所以咁多年嚟儲落一筆私己,佢肯掟錢出嚟,無非等阿良冇得再搵藉口。」知情人透露。

近日,港視接連播出由潘燦良主演的電視劇《選戰》和《來生不做香港人》,潘更首次在《來》劇擔正做男主角,極速入屋。昔日只是蘇玉華背後男人的他,事業終於漸有起色。

避忌走入屋

對於記者的問題,阿蘇邊行邊說:「買樓?你點 check都 check唔到我個名㗎!」然後偷笑一下,匆匆走入屋!

陪女友家庭樂

本周日( 21日),阿蘇約家人到灣仔一酒樓飲茶,其間潘燦良與女友家人有講有笑,儼如一家人。

單方面宣布婚訊

等了多年,蘇玉華年紀已經唔輕( 48歲),決定採取主動,早前出席活動時就自爆去年拍完劇後與潘燦良到日本旅行時,獲男友在火車上求婚。被問到是否想要一個白色婚禮?她即風騷回應:「都好,係都唔錯,隨時候命。」至於婚期,她就說﹕「黐起條筋就去結,反正都走唔甩。」

蘇玉華異常風騷,與以往少談感情的態度截然不同。知情人透露:「有邊個女仔唔想着婚紗嫁人?畢竟阿蘇都 48歲,佢屋企人成日問佢哋幾時拉埋天窗。之前阿蘇同阿良傾過咁多次都冇下文,今次阿蘇講笑話唔婚就分,嚇到阿良即刻應承。」

日前在港視活動中,潘燦良對結婚一事卻支吾以對,「唔…係呀係呀,佢都已經講咗嘞,唔通我話唔係咩?」表現尷尬,看來二人對結婚一事仍存在分歧。

日前( 22日),本刊記者直擊二人同車回到現時的愛巢龍蝦灣茅莆村。一見到記者,阿蘇匆匆答了兩句便衝入屋,留下男友獨自應付記者問題。其間兩人對買樓一事口供有出入。

記:記者 蘇:蘇玉華 潘:潘燦良

記:係咪喺馬鞍山買咗層樓?

蘇: er……你點 check都 check唔到我個名㗎喇!

記:係咪你俾錢買㗎?係咪諗住用嚟做結婚新居?

蘇:呢間屋我住得好開心。

記:咁你哋計劃幾時結婚?

夫妻相

近日沒有工作的蘇玉華,經常陪男友出街拍拖,做跟得女友。架上眼鏡的阿蘇,和潘燦良甚有夫妻相。二人拍拖多年,亦經常十指緊扣行街,十分甜蜜。

無奈講結婚

早前潘燦良出席港視活動。對於結婚一事,他竟然深呼吸一下然後雙眼緊閉地說:「佢(蘇玉華)都已經講咗,唔通我話唔係咩!」嘩!潘生好似有難言之隱喎!

同是演藝同學的蘇玉華和潘燦良,拍拖 18年,一直感情穩定。但以往潘每逢談到結婚,都以享受戀情感覺為由而拒婚。如今蘇玉華終於公開婚訊,男友想唔就範都唔得

美女下廚

有「美女廚神」稱號的蘇玉華,不愛逛名店,喜愛逛超市,入得廚房出得廳堂,家陣自動波買埋樓做新婚愛巢,呢個老婆抵娶

港視劇彈起

與女友年紀相若的潘燦良, 1991年於演藝學院畢業,他與蘇玉華是同班同學,十八年前就已經開始拍拖。潘燦良一直主力於舞台劇上,名氣不大,直至近日有份參與的港視劇《選戰》和《來生不做香港人》,才迅速彈起。

《來生不做香港人》

《來》劇中,潘燦良與張可頤飾演情侶,更被對方逼婚,與現實中的感情生活頗相似。

《選戰》

四年前潘燦良與萬梓良合作演出的舞台劇《魔鬼契約》後,在行內開始較多人留意他。

有「劇團王子」之稱的潘燦良既是香港話劇團的演員,間中更會化身編劇和導演自導自演。早前潘燦良更連續兩屆奪得香港舞台劇獎「最佳男主角」。



鍾意就快D Share啦!