掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

老豆俾人蝦  Hanna喊爆 劉華向「家人」認恨仔 [壹週刊 - 1333] Hanna,劉德華,劉華,劉向蕙,M1,



探熱針

老豆俾人蝦  Hanna喊爆 劉華向「家人」認恨仔

剛在泰國布吉和發哥拍完賀歲電影《賭城風雲 3》的劉華,返港後立即吹雞,與「華仔天地」過千「家人」在九展開 P,提早慶祝五十四歲(九月二十七日)生日。「家人」見面,妻女同場,劉華更在「家人」面前自認恨生個仔!

兩個半鐘的聚會, Hanna由爸爸抱住兩度上台;其間劉華同粉絲合演《西遊記》話劇時被掟蛋糕, Hanna誤以為爸爸被打,當場爆喊。

夾攻掟蛋糕

慶祝牛一,劉華以一身紅色唐裝現身。

「今日原本要去《金雞獎》,但要嚟呢個活動,所以冇去到。」劉華一講完,司儀陳芷菁第一時間擦:「就算攞唔到獎,心目中你已經係影帝。」

點知壽星唔受氹:「心目中有鬼用咩!我夠心目中有個仔囉!」一二年囡囡出世後,劉華夫婦一直希望追個仔,為此,二人茹素又求神拜佛,可惜仍未造人成功。

之後有女歌迷送上親手畫的肖像畫,陳芷菁問:「下次俾唔俾畫一家三口?」壽星寸嘴:「唓!一家三口有乜所謂啫!識畫咪得囉!我怕咩呀?」可以在「家人」面前認想生多個仔,劉華的確冇有怕!

「家人」開始起哄:「見大嫂(朱麗倩)!」劉華隨即用普通話介紹妻女出場:「今天我希望太太同女兒一齊分享。」兩母女在一堆保安包圍下現身,坐在第一行,身穿白色長裙的朱麗倩化了淡妝,全晚笑唔停口,跟媽咪同著白的 Hanna,就不停食手指。

聚會兩個小時,當中劉華粉墨登場同歐陽妙芝等合演話劇《西遊記》,劉華做孫悟空,要被其他演員夾攻掟蛋糕,搞到滿面忌廉,台下的 Hanna見到爸爸被欺負,當場爆喊,要劉華入後台呵番。

到重頭戲切蛋糕環節,劉華抱住囡囡上台,怕醜的 Hanna樹熊一樣,擒住爸爸唔放。「佢( Hanna)頭先喊呀!以為我真係俾人打,喊到收唔到聲呀,我氹佢氹咗幾耐先肯出番嚟。」劉華說。主持接着請朱麗倩和劉華父母上台,劉華立即走到台邊拖老婆,又搞笑同華爸說:「阿爸,你拖阿媽」

其間,台上的 Hanna繼續喊唔停,劉華用紙巾幫囡囡抹鼻涕,朱麗倩則負責撥頭髮,直到唱生日歌, Hanna終於笑番。切完蛋糕落台,劉華細心叮囑朱麗倩:「妳慢慢!我抱……我抱……!」

每次「家人」開 P,劉華父母必定現身撐場。

劉華有份投資的台灣電影《我的少女時代》,票房衝破三億台幣,聚會翌日,劉華便親飛台灣謝票。

老婆眼濕濕

重視粉絲如「家人」的劉華之後連續唱了七、八首歌,更親自改詞,對台下的 Hanna說:「阿囡,聽吓送俾妳……《來生也需要妳》!」搞到台下朱麗倩眼濕濕。

唱到《中國人》時,劉華又望住囡囡:「眼瞓未呀?要唔要《中國人》呀?」 Hanna即刻點頭,劉華再問:「咁你唱唔唱㗎?」 Hanna一邊捽眼一邊擰頭,劉華都冇晒符:「皇帝!好眼瞓呀?」

唱到中段,劉華再次將囡囡抱埋上台, Hanna伏在爸爸心口,嘴仔郁郁跟住唱,超可愛!

離開時,「家長」劉華貫徹親民作風,逐一跟「家人」道別。

劉華同歐陽妙芝等合演話劇《西遊記》,獻唱《愛你一萬年》時,熒幕上不停影住朱麗倩一臉陶醉。

劉華被一眾演員夾攻掟蛋糕,嚇到 Hanna以為爸爸被打,當場爆喊。

暫時未追到個慈姑椗的劉華,視寶貝女 Hanna為掌上明珠,「家人」開 party,「家長」劉華將自己其中一首歌《真心朋友》重新填詞,改埋歌名《來生也需要妳》,送給三歲的向蕙。

《來生也需要妳》

天光天黑我都想妳 全為妳生死心塌地

爸爸媽媽太喜歡妳 求下輩子不會忘記

無從稽考好冇道理 連落雨有妳也當做明媚

年華青春再會有期 承諾永遠拒絕離開妳

當初孤單一人沒趣味

茫茫人潮能找到你 心𥚃有妳

難捨跟你別離 今天珍惜家人在這地

我要抱你每天親你 一世愛着妳

來生也需要妳 我嘅世界完全是妳

祈求神靈能為我哋 下世繼續纏住妳

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!