掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

傳李澤楷投資《100毛》 林日曦:現階段唔會賣 __,李澤楷,

網媒《100毛》最近好紅,其影響力大到令人覺得會有大水喉想收購甚至被中共喉舌報《文匯報》出名捧打,今日又再有報道,指當日出席《毛記分獎禮》嘅前商台高層俞琤(YT),會過檔李澤楷(小小超)嘅ViuTV揸旗,仲拉線促成Now轉播《毛記分獎禮》,兼小小超會大力支持《100毛》咁話。《100毛》「腦細」林日曦今日接受本報訪問,問佢消息係咪真,佢話:「首先冇睇原文,啲報道大概quote出嚟嗰啲,對於我嚟講同 ...




其他影片:>>






網媒《100毛》最近好紅,其影響力大到令人覺得會有大水喉想收購甚至被中共喉舌報《文匯報》出名捧打,今日又再有報道,指當日出席《毛記分獎禮》嘅前商台高層俞琤(YT),會過檔李澤楷(小小超)嘅Viu TV揸旗,仲拉線促成Now轉播《毛記分獎禮》,兼小小超會大力支持《100毛》咁話。《100毛》「腦細」林日曦今日接受本報訪問,問佢消息係咪真,佢話:「首先冇睇原文,啲報道大概quote出嚟嗰啲,對於我嚟講同老朋友whatsapp一樣,咩知情人士據了解,首先YT係咪去Viu TV,我係唔知嘅,不過佢文中有啲毛記嘅嘢可以回應,點解now現場直播分獎禮係因為YT穿線係絕無其事,Now係我直接打比Viu TV總經理魯庭暉先生,因為我之前商台識佢。」問到Viu TV有冇經YT聯絡佢想去投資《100毛》,林日曦斷言:「冇。」問佢會否賣走《100毛》,林日曦亦話:「現階段唔會,除非我唔使做,俾舊錢我開另外一間。」而Viu TV發言人就否認有關報導。


鍾意就快D Share啦!