掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

暴瘦縮胸 娶硬楊怡 羅仲謙:男人家庭好事業就更專注! [FACE - 452 - 專訪] __,羅仲謙,楊怡,MF,

真人騷暴瘦縮胸 娶硬楊怡 羅仲謙:男人家庭好事業就更專注!上一次專訪羅仲謙已經是五年多前。五年前的他,還沒有因為被傅穎投訴毒打而登上封面開記招,還沒有做過電影電視男主角,還沒有搭上當家花旦楊怡,更沒有因為疑似車震斷正上頭版,相比現在,兩個人。最大分別,肯定係對波!當年44吋胸肌件件恤衫都被撐爆,今天卻又乾又瘦平板過鄭秀文,說好的大波謙去了哪?「係嘅,比起全盛時期瘦咗十幾磅,因為拍呢套《西遊記之孫悟 ...


真人騷

暴瘦縮胸 娶硬楊怡 羅仲謙:男人家庭好事業就更專注!

上一次專訪羅仲謙已經是五年多前。

五年前的他,還沒有因為被傅穎投訴毒打而登上封面開記招,還沒有做過電影電視男主角,還沒有搭上當家花旦楊怡,更沒有因為疑似車震斷正上頭版,相比現在,兩個人。

最大分別,肯定係對波!當年 44吋胸肌件件恤衫都被撐爆,今天卻又乾又瘦平板過鄭秀文,說好的大波謙去了哪?

「係嘅,比起全盛時期瘦咗十幾磅,因為拍呢套《西遊記之孫悟空三打白骨精》對得多郭富城,我好羨慕吖……上鏡係要瘦啲乾啲至會好睇啲、立體啲!」

另一個不一樣,當然是腦袋。五年前直不甩,現在九曲十三彎,不管問到甚麼,都不肯直接回答,他說最好的自己就是現在這個狀態:「更識得做人同處理感情,最緊要就係過得到自己,又唔會得罪人!」

看出來了,眼前這個改良版的羅仲謙,在外深受偶像郭富城影響,竭盡所能追求外表完美;在內則得到拍拖五年、同樣年長五年的女友楊怡薰陶,小心說話但求萬無一失……他笑了:「又講呢啲?你可唔可以話係我自己識諗呢?好多嘢相對嘅,男人不外乎事業同家庭兩樣嘢,事業好家庭就好,家庭好事業亦更專注,息息相關。」

外傳 31歲的羅仲謙今年三月就會迎娶女友楊怡,原來未過門,已經開口埋口當對方是家庭中的一份子。我思疑,謙謙這麼說,問過楊怡未?

我好羨慕郭富城......

比起全盛時期瘦咗幾多?點解要減呢?

十幾磅!因為……貪靚囉!想上鏡好睇囉!都想鍛鍊身體,不過唔係以前(大波)嗰種,想瘦啲,乾啲。尤其係拍電影,乾啲真係上鏡立體啲、好睇啲,城城(郭富城)嗰種我好羨慕呀,呢排我成日同佢做訪問,睇落仲係爭佢好遠,仲要追趕。

幾時開始當咗郭富城係你目標?

其實我好細個開始,不嬲已經係郭富城粉絲,我家姐都係,佢攞第一次最受歡迎男歌手時我都不知幾開心!……嗰年係〈愛的呼喚〉。

係唔係第一次同偶像合作?

第一集《大鬧天宮》佢都喺度,不過我唔係做沙僧,同佢冇對手戲,冇交流過。

羨唔羨慕佢去到呢個年紀,仲可以搵到咁後生嘅女朋友吖?

唉!唔講呢啲!我羨慕佢事業成就多啲!佢好努力,超級勤力,作為藝人,你又見到佢可以唱歌可以跳舞又可以做戲,首先我唱歌跳舞已經唔得喇!

佢係孫悟空你係沙僧,合作完一套戲,你見到城城乜嘢過人之處?

工作態度囉!譬如話我都想瘦,但我冇咁多恆心。一到冬天,我就會不停咁食,諗住化咁厚妝着咁多戲服,就算肥咗都冇人知,但係佢唔係喎,佢見唔到嘅位,都唔會俾自己懶,佢唔會呃自己。

係唔係你嘅選擇呢?入行 11年,你嘅目標都想係呢一種,一絲不苟地完美一世?

呢一刻答呢個問題又唔準,我仲拼搏緊,我唔知自己可以搏到上去一個咩位。但係我覺得自己性格,去到某一個位、某一個年紀,我想放慢腳步,想留番多啲時間做自己鍾意做嘅嘢。不過做呢行身不由己,唔通到時有得我做都唔做咩!我嘅理想係想停嘅時候可以停,但呢個理想仲好遠,有排都未行到去。

相比上次訪問你係五年前,你俾我嘅感覺的確成熟咗。

我諗係因為多咗返大陸,所以更加知道自己不足。因為大陸呢個地方太過卧虎藏龍,無論唱歌做戲,厲害嘅人太多。其實不嬲都知人哋勁,但係要合作過至知有幾厲害,先至知自己嘅程度爭咗幾遠。淨係拍呢套戲,我打又唔夠人打,身手又唔夠人靈活,阿王都有個跳舞底!另外係普通話,成日都話增值自己、早幾年已經有人叫我練好啲普通話,但係我懶懶閒,到真係要用喇,就見到自己爭幾遠。實質交過手喇,今次返到香港,我知自己就算未來一年冇工開,都大把嘢要學大把嘢要練。今次唔同以往,講完就真係要做,明知自己不足,係唔係諗住唔做呢行呢?唔係吖嘛!

付出幾多,有苦自己知。

你又點會一年冇工開?嚟緊有咩工作安排?

會拍電影版嘅《泡沫之夏》,仲有 TVB嘅劇傾緊。

頭先你講到厲害嘅人好多,但更厲害,都要好彩。好似你咁,有大台錫住有經理人公司開戲,係唔係好彩過好多人?

我都唔係平地一聲雷嗰種,我都係由茄喱啡做起,我都係一步一步行到𠵱家……你話快唔快……有苦自己知啫……我覺得每個藝人都係,佢擁有幾多,相對地就付出咗幾多,大家未必見得到咁解。

你有咩苦處係大家見唔到?

呢個留喺我心中當個秘密啦……

做咩呢?俾人潛規則咗?

梗係唔係啦……唔好諗埋呢一面先,我講緊努力同輿論壓力啫。反而最苦唔係頭嗰幾年,做電影路人甲同入電視台頭幾年,我覺得好有趣。因為我唔知自己做緊乜,方向係咩,又唔懂同傳媒溝通,講真,你咩都唔識咩都唔知,有幾大壓力?壓力係來自對自己開始有要求,知道做藝人唔係拍好戲咁簡單。

同 TVB仲有好多年約?唔覺得拍劇好困身咩?

又唔好咁講,喺 TVB拍劇真係好好嘅訓練,唔係 TVB,你當我係一個新人去拍電影《三打白骨精》,可能係會俾劇組縱壞。有專人送飯煮飯、住靚酒店、包接包送,如果新人會以為呢啲係老奉……其實唔係㗎,喺 TVB咩都係自己嚟。首先唔係應份呢樣嘢,係 TVB教我。仲有節奏, TVB出名快,喺 TVB出嚟,去其他地方都得心應手啲。講真有幾辛苦啫,好多人辛苦得嚟仲搵唔到食添!

其實你有努力,但係會唔會同咗楊怡一齊之後,俾人忽略咗你都有努力呢?

我唔會咁諗,好簡單吖,諗咁多又控制唔到,不如唔好諗。呢啲嘢好睇個人心態,諗唔開就好易鑽入死胡同。大家都見到啲報章雜誌點寫, ok,我知人哋咁睇我,但係我唔會咁睇我自己。睇完有壓力,我咪做運動買嘢搵個辦法釋放囉……如果唔係,積得多都真係會爆!

當初追佢,有冇諗過佢大過你、佢紅過你?

我處理感情會低調啲,會隨緣啲,去到呢一刻我哋都冇澄清冇承認,冇話過我哋係定唔係(情侶),都係想要啲空間。

唔係楊怡管得嚴,係我自己識諗咗!

五年成熟咁多,當然因為你經歷過幾次大事。同對上個女朋友分手(傅穎),你覺得自己嘅得着係?

唔可以淨係話上一段,我嘅人生中都唔只兩、三段,之前都有拍拖,過去嘅愛情,分手梗係因為有問題發生啦……我好難講到俾你聽我學到啲咩,不過人處理感情會隨着年資年齡有改變。我覺得我過咗三十歲以後,處理感情開始識得顧及別人感受……處理感情其實同做人一樣,一齊增長。你唔可以要求一個十幾歲嘅人處理得好似三十歲一樣。

講真,年少不更事時,有冇試過一腳踏兩船呢?

其實我冇試過年少不更事,我冇試過荒唐,冇試過你所講過嘅事,我係比較簡單啲。我淨係知道我覺得最快樂係𠵱家,識得處理感情識得處理事,過得到自己,亦都唔會得罪人。

咁即係有冇試過有女朋友,又鍾意第二個去追第二個?

唉……個個後生……啲感情都會短啲㗎啦……過咗去就唔好講,最緊要係呢一刻,我知道所有嘢都得來不易。

得來不易講得啱,所以第一次面對大新聞(打女友傅穎事件),有冇驚自己就咁玩完?

唔好話嗰單新聞,任何負面新聞,尤其我嗰陣時仲係幼苗,當然好大影響……好多嘢擔心,唔知點算好……惟有係交俾公司處理。

怪唔怪自己?

怪唔怪自己?自己有責任,係真嘅,事前事後都知道自己有責任,希望唔好再發生。

到第二次大新聞呢?(楊怡瞓大髀食雲吞麵事件)個感覺又係點?

我介意㗎,我會覺得點解會咁呢?點解會咁報導呢?第一下有人閃出嚟影相,梗係驚我問番你,換着你嗰下,可以點?真係冇咩可以做到。我希望我哋同傳媒之間搵到個平衡,盡量唔好互相冒犯,我當然希望你哋寫還寫,可唔可以留一線?嗰刻嬲唔嬲,我嬲,但係嗰一刻我淨係想處理好當下環境。

老老實實,換着你係觀眾,都應該明大眾點解食花生食得好開心,因為單新聞的確有趣味!

我唔會笑,講真,點解要笑呢?我會自己諗一諗,消化一下,事實係唔係就係擺喺你面前嗰樣呢?我唔會怪大眾,但我會要求自己,諗多一步。

講真嗰句,你兩個唔係第一日拍拖,都有頭有面,其實應該冇理由咁大膽咁激清㗎?

唔?吓?咁……自己用腦諗下啦。

係唔係真係三月結婚?

你信唔信雜誌講呢?我冇俾一個時間自己,我都想儲多啲錢,都想第時養到家㗎,我答你一個字,就係「會」。

自從你遇上楊怡,的確成熟穩重,緋聞都少咗,會唔會因為女朋友管得嚴?

又講呢啲?哈哈……你可唔可以話係因為我自己識諗呢?好多嘢相對嘅,男人不外乎事業同事庭兩樣嘢,事業好家庭就好,家庭好事業亦更專注,息息相關。

仲要努力幾耐先至養得起楊怡?

努力中……又唔係要買飛機郵輪,我哋係要正常生活嘅啫。

唐僧與沙僧

我是真的覺得五年前,和那個還很童顏巨乳的羅仲謙對話有趣得多。

這次在電影裡扮演沙和尚,我想起來五年前他說起當時的女友傅穎時,曾經形容自己是唐僧:「佢(傅穎)係佛祖嚟㗎,鍾意考驗唐僧!」

係好笑嘅,尤其係最後「佛祖」會被人打得渾身瘀青。

我偶像係大師兄

《蘋果日報》圖片

那些年的童顏巨乳(網上圖片)

同前度開記招圖片

同現任又開記招

撰文:朱小博

攝影:范仲良

化妝: Leo Tam@Annie G.Chan

髮型: Jan Chiu@iL Colpo

形象: Bryan@the Flaming

服裝: Anges b.

場地提供: Crowne Plaza Hotel Causeway Bay


鍾意就快D Share啦!