掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

大步檻過 激瘦 20磅 停工 3個月 大台綠葉王曾守明:做過心臟大手術 [FACE - 452] __,大台,TVB,MF,

《愛.回家》尖晒曾守明瘦到塊面見晒角,上週現身《愛.回家》941集,仲瘦過麥包,唔少綱友都發現,他說:「上年年尾拍㗎喇,嗰陣開始肥番喇。」(電視畫面)真面目大步檻過 激瘦20磅 停工3個月 大台綠葉王曾守明:做過心臟大手術家陣巴打睇劇唔只留意主角做緊乜,連啲綠葉大家都關心。好似今年55歲,喺無綫前後捱咗28年嘅無綫綠葉王曾守明,一向肥嘟嘟嘅佢,上週喺941集《愛•回家》客串車行老闆一角,塊面竟然瘦 ...


《愛.回家》尖晒

曾守明瘦到塊面見晒角,上週現身《愛.回家》 941集,仲瘦過麥包,唔少綱友都發現,他說:「上年年尾拍㗎喇,嗰陣開始肥番喇。」(電視畫面)

真面目

大步檻過 激瘦 20磅 停工 3個月 大台綠葉王曾守明:做過心臟大手術

家陣巴打睇劇唔只留意主角做緊乜,連啲綠葉大家都關心。

好似今年 55歲,喺無綫前後捱咗 28年嘅無綫綠葉王曾守明,一向肥嘟嘟嘅佢,上週喺 941集《愛•回家》客串車行老闆一角,塊面竟然瘦到起晒角。原來呢位無綫甘草上年做過大手術,他說:「上年心臟做咗過大啲嘅手術,唔係就咁通波仔。」保重呀!

曾守明上週喺《愛•回家》 941集飾演車行老闆,但一向肥仔嘜嘅佢,突然暴瘦登場,比同場對手麥包瘦成個碼,側面睇仲成個劉華咁款,令唔少巴打都關心呢位無綫綠葉王嘅健康情況。其實早前喺《實習天使》,已有網友留意到曾守明離奇瘦身,但今次明顯更加嚴重。

曾守明身高 182cm,由於面形較圓,其實他不是太肥,他說:「我最肥都係 170幾磅左右,我塊面肥啫,着褲都係 33吋腰圍。」(網上圖片)

曾守明週日都有出席《鐵馬戰車》宣傳,塊面瘦晒,但望落後生咗。

00年曾守明回巢大台拍《男親女愛》第 1集飾演李律師,雖然得一集戲,但同 Do姐,子華都有對手戲。(電視畫面)

住院 2星期

原來曾守明上年 10月做過心臟手術,更喺公立醫院住咗兩星期,期間都有唔少藝員同事探望,休息 3個月已即刻復工,他說:「《愛•回家》係上年年尾拍,已經開始肥番㗎喇,大家放心。」

曾守明入行前做過義勇軍及輔警,一向有肉地,而且揸得一手好電單車,今週首播嘅《鐵馬戰車》監製陳耀全亦係睇中佢呢點,專登俾個連戲角色佢,他說:「我哋《鐵馬戰車》台前幕後都有個 WhatsApp群組,佢哋都好關心我,我好番大家都有出嚟食下飯、吹下水。」

雖然曾守明停咗工 3個月,但佢原來喺泰國都有開保安公司兼有教人玩真槍射擊,所以生活不成問題,他說:「上年 10月喺醫院做咗個心臟大啲嘅手術,唔係就咁通波仔,瞓咗兩星期啦,醫生話我完全康復喇!由原本 170幾磅跌到 150磅左右,醫生叫我肥到 160磅度就正常喇!多謝網友關心,我冇事喇!」

14年《鐵馬戰車》造型記者會上,曾守明當時 170幾磅,同𠵱家真係兩個人。(網上圖片)

教燒槍

曾守明同朋友合資保安公司兼教人玩真槍射擊,據知生意不俗,就算停工 3個月都冇問題。(網上圖片)

做輔警

做過義勇軍,亦做過輔警 16年,曾守明飾演紀律部隊真係入型入格。(網上圖片)

《凌凌漆》湖南仔最經典

守明哥做過唔少電視劇,喺電影亦老是常出現,最經典當然係《國產凌凌漆》,戲中飾演湖南仔,同星爺有唔少對手戲, 11年仲拍西片《世紀戰疫》飾演中國衞生官員,仲同奧斯卡影后 Marion Cotillard有對手戲㗎,威呢?

網上圖片

曾守明最為巴打認得一定係《國產凌凌漆》飾演湖南仔,戲中同星爺嘅對手戲,原來不少係即場爆肚,守明接得住星爺啲爆肚對白,算勁㗎喇!

網上圖片

06年喺電影《黑白道》同黃秋生、張家輝合作,守明:「家輝唔係點講嘢㗎,但個人其實好風趣。」

網上圖片

曾守明話最開心係 07年拍咗套西片《 Sunny And The Elephant》;戲中飾演退休教官,他說:「戲分唔只多,仲好好待遇,坐商務飛機來回,私人專車及休息室。」

網上圖片

11年曾守明拍攝西片《世紀戰疫》飾演中國衞生官員,仲同奧斯卡影后 Marion Cotillard同場兼有對白。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!