掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

瘦唔番 隔 8年再回巢 陳松伶扮師奶唔肯增肥 [FACE - 452] __,陳松伶,MF,

陳松伶半億身家已經唔使做,得閒就去gym保持住身形,話晒年過40唔keep好易老。真面目瘦唔番 隔8年再回巢 陳松伶扮師奶唔肯增肥都係嗰句,大台花旦唔夠貨,點都要搵人補充,最新目標原來是44歲的陳松伶,松松姐姐4月將返大台拍劇,暫名《師奶大翻身》,不過松松自己揸住半億身家,大台俾得雞碎酬勞,請得郁松松都未必肯任你點。據知因為松松姐姐好鍾意個劇本,講肥師奶變索,由被老公飛,最後同有錢仔一齊,韓式橋段 ...


陳松伶半億身家已經唔使做,得閒就去 gym保持住身形,話晒年過 40唔 keep好易老。

真面目

瘦唔番 隔 8年再回巢 陳松伶扮師奶唔肯增肥

都係嗰句,大台花旦唔夠貨,點都要搵人補充,最新目標原來是 44歲的陳松伶,松松姐姐 4月將返大台拍劇,暫名《師奶大翻身》,不過松松自己揸住半億身家,大台俾得雞碎酬勞,請得郁松松都未必肯任你點。

據知因為松松姐姐好鍾意個劇本,講肥師奶變索,由被老公飛,最後同有錢仔一齊,韓式橋段,師奶最愛,不過陳松伶唯一要求係唔想太肥,因為年過 44歲肥就易,瘦番就好難。對巴打嚟講,松松姐姐吸引嘅係佢自爆有 F cup囉!

44歲陳松伶自從 06年同鄭嘉穎拍完《飛短留長父子兵》後,就主力北上掘金,松松姐姐當年憑《天涯歌女》、《月兒彎彎照九州》儲落一班 fans又多 hit歌,喺大陸非常吃得開,當年一場騷都 30萬,劇集都 5萬一集,係第一批在大陸富起來的港星。 11年同細自己 9年的內地小生張鐸結婚,長駐在大陸生活。

去年 10月陳松伶重返大台上《 Sunday靚聲王》自爆仲有戲癮,據知戲劇總監曾勵珍知道後,即時做嘢,更為松松度身訂造劇本,暫名《師奶大翻身》,講肥師奶失婚,最後變索仲同有錢仔結婚。呢條橋師奶實 like,據知松松姐姐都非常鍾意,而且她最近又在港開了內衣專門店,留港時間增加,故答應 4月回巢開工。

06年同當時仲未爆紅嘅鄭嘉穎拍《飛短留長父子兵》,之後松松姐姐就返咗大陸掘金。(網上圖片)

去年 10月陳松伶上《 Sunday靚聲王》,仲自爆好有戲癮,大台聽到即刻做嘢啦。(網上圖片)

12年大台就播過倉底劇《驚艷一槍》,其實呢套劇 04年拍嘅,當年阿佘都係做女二,未做一姐,塵封多年先出土。《蘋果日報》圖片

陳松伶雖然經常運動,不過都易肥,未上大陸前就被影到佢腰間有腩肉,驚自己肥咗瘦唔番都好合理。《忽然一周》圖片

要求肥 10磅算

不過陳松伶唔係等上位姐仔任你點,據知因為劇組想佢增肥 20磅開工,拍到尾段又要減番,務求有戲劇效果,不過陳松伶年過 40想瘦真係唔易,所以要求劇組只增 10磅就算,又要求拍完索女戲份先再增肥,不過大台劇對白情節一向飛紙仔,要掉轉拍,難啲囉!

陳松伶現身為 S.Bra內衣文化老闆,當然要騷下身材,佢仲自爆有 F cup,係咪真係咁爆信住一半先,不過對巴打嚟講索師奶絕對係一個賣點。《蘋果日報》圖片

陳松伶同細佢 9年的內地小生老公張鐸相當恩愛,經常被拍得黐到實行街。《忽然一周》圖片

03年 32歲陳松伶做過皇室纖形代言人,身材勻稱,仲有馬甲綫,係 fit嘅!《忽然一周》圖片

陳松伶多在內地生活,但去年喺香港開咗鋪就多咗時間留喺香港,嚟緊 4月開劇,應該會以香港為基地。《蘋果日報》圖片

松松姐姐真經典

對巴打嚟講 44歲松松姐姐好似好久遠,但當盧海鵬、葉蘊儀都受後生仔歡迎嘅時候,有邊個敢話陳松伶唔會變成潮 icon?當年佢唔只係大台女一,唱片《天涯歌女》仲賣咗 6白金,即係 30萬隻。拍得住譚詠麟、張學友㗎。

86年同李麗珍拍《鬼馬校園》,松松姐姐戲中着一件頭泳件,當年嚟講碎料《蘋果日報》圖片

89年同黎明拍《天涯歌女》,第一次拍劇就做女一,套劇爆紅,令陳松伶成為當紅女花旦。《蘋果日報》圖片

91年《月兒彎彎照九州》劇中同鄭伊健演一對,陳松伶仲唱埋主題曲,好 hit㗎!《蘋果日報》圖片

採訪、撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!