網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月6日 星期四

袁文傑:埋單73蚊!袁文傑賤價出租供日本少女玩樂 __,袁文傑,

袁文傑去到日本感受當地中年男人生活。無綫新節目《如果這樣生活》,請來9位藝人去不同地方體驗生活、感悟人生,尋日播到袁文傑嗰集,講到佢如何利用大叔的身份 ...


袁文傑去到日本感受當地中年男人生活。


無綫新節目《如果這樣生活》,請來9位藝人去不同地方體驗生活、感悟人生,尋日播到袁文傑嗰集,講到佢如何利用大叔的身份和時間,去過積極有意義的生活。佢被安派排到東京做一日「出租大叔」。

感受到年齡代溝

今年47歲的「游生」袁文傑,喺香港係型佬一名,去到日本要用賤價1000円(約港幣73元)出租供一名日本妙齡少女「玩樂」,佢將自己張相放上出租大叔網,期間竟然意外發現「日本版」大叔Bob(林盛斌),當堂令游生哭笑不得!後來袁文傑成功引得一位妙齡少女付費出租,佢跟少女去夾公仔、影貼紙相同唱K,成功冧掂小妹妹,不過袁文傑喺節目中透露自己同女友從來未影過貼紙相,所以絕對唔可以畀正印女友張潔蓮知道。到終於「捱」到出糧一刻,袁文傑都鬆一口氣,拎住1000円嘅佢相當興奮。最後袁文傑感性咁講,感受到與少女年齡的差距及人到中年面對最多就係離別,不過佢仍然會做積極嘅大叔好好試新事物及樂觀咁生活!

另外,節目中袁文傑都化身暖心大叔陪一班單親家庭成長的小朋友玩樂,期間不經意咁流露出佢充滿父愛嘅一面,佢又跟日本社交舞老師學跳舞,感受下日本大叔的興趣班。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!