網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月6日 星期四

【影后林嘉欣湊女】餅印女頭耷耷無精神 帶去老麥開餐即生猛 __,林嘉欣,鍾嘉欣,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入係人都知,影后林嘉欣只要唔使開工,就一定會將精力放晒喺兩個女身上。所以,喺街撞見佢湊女,一啲都唔出奇。 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


係人都知,影后林嘉欣只要唔使開工,就一定會將精力放晒喺兩個女身上。所以,喺街撞見佢湊女,一啲都唔出奇。

婚後生咗兩個女嘅林嘉欣keep住幸福肥,呢日見佢拖住6歲細女Sofie現身,雖然都算包得密實,但予人感覺都係有啲肉地。身邊嘅囡囡就高咗好多,目測已經去到媽咪心口,但話晒係兩母女,睇落baby fat好似林嘉欣。

一身芭蕾舞打扮嘅Sofie,全程頭耷耷無嚟精神又打晒呵欠,應該係上完堂好攰想瞌眼瞓。林嘉欣見到個女狀態不佳,就拎起佢隻手仔錫啖呵返。

其實小朋友咁好精力,只要有得食、有得玩,就會生猛返晒,被媽咪帶去麥當勞開餐嘅Sofie都一樣,立即醒神晒,自己落手點餐。等餐期間仲金睛火眼等叫number,林嘉欣見個女咁精靈都嗱嗱臨幫佢影返張相。

非常重視小朋友教育嘅林嘉欣,曾經透露主要同兩個女一齊畫畫、閱讀、做勞作,好少會用電子產品,所以估唔到佢都會帶個女幫襯呢類快餐。不過小食多滋味,一餐半餐都ok嘅。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!