網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月6日 星期四

黎諾懿:晒港式普通話笑爆嘴!黎諾懿驚教壞細路 __,黎諾懿,

黎諾懿被網民封為「港普教父」。無綫藝員黎諾懿在將軍澳電視城出席六月星辰活動。黎諾懿最近在節目《如果這樣生活》中大晒港式普通話,令人笑爆嘴,更被網民封為 ...


黎諾懿被網民封為「港普教父」。


無綫藝員黎諾懿在將軍澳電視城出席六月星辰活動。黎諾懿最近在節目《如果這樣生活》中大晒港式普通話,令人笑爆嘴,更被網民封為「港普教父」,他受訪說:「我要澄清呀,小朋友千祈唔好學,呢個係反面教材,自己都係爸爸,都驚小朋友會學咗,我係細個冇讀書先會搞到咁,所謂少壯不努力,老大徒傷悲,我個仔更加唔好學,唔好以為我係榜樣。不過,老婆就話我畀到好多人希望,講到咁樣都可以上節目。」

他笑謂一早知節目會「出事」:「原本我只係一集,心諗一集唔係好覺嘅,唔知係咪監製覺得好笑,最尾變成兩集,大家當係睇韓劇《鬼怪》咁睇字幕。」問到會否的起心肝學普通話?他說:「其實我參加《舞動奇跡》嗰陣已經話學,之前去內地做活動都有人問我有冇學過㗎,我話學過先會講得咁流利,不過我依家都好矛盾,網上好多人都叫我唔好學普通話,話學咗就冇咗特色。」

他指近年生日也是靜靜地與太太度過,今年也會一樣。問到會否相約老友鄭伊健慶祝兼切磋普通話?他說:「佢依家已經講得好好,我就青出於籃,新一代已經冚咗佢。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!