網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月6日 星期四

港姐朋友做媒介紹老公 __,港姐,

崔嘉寶(左)力撐1986年港姐冠軍李美珊有學識,又夠陽光。電視圖片
崔嘉寶在1986年參選港姐,當年李美珊(Robin)爆冷贏大熱吳婉芳奪冠,全城大喝倒采,頻呼造馬。身為那一屆落選港姐,崔嘉寶沒有覺得不公:「相處時,我 ...


崔嘉寶在1986年參選港姐,當年李美珊(Robin)爆冷贏大熱吳婉芳奪冠,全城大喝倒采,頻呼造馬。身為那一屆落選港姐,崔嘉寶沒有覺得不公:「相處時,我係好鍾意Robin,佢好陽光,佢外國返嚟,見識又多、讀書又多,好叻女。Robin唔係我哋一般人眼中嘅靚,但同佢相處過嘅人,都感受到佢嗰份活力,我覺得冇乜內幕。」

相關新聞:跑步開心過買嘢



吳婉芳當年大熱倒灶,只得亞軍。電視圖片 吳婉芳當年大熱倒灶,只得亞軍。電視圖片

過去30多年來,崔嘉寶仍有跟移居西班牙的Robin及其他港姐保持聯絡。崔嘉寶跟老公周文曦認識,也是因為同屆港姐朋友做媒:「嗰陣我拍緊《金牙大狀》第一集好忙,朋友話有男仔介紹我識,咁就抽個時間食飯,之後一齊去卡拉OK。去到朋友無端端叫我坐嗰邊,原來佢介紹嗰個男仔(周文曦)出嚟,似係焗我去相睇。」

原來周文曦曾經在一間coffee shop見過崔嘉寶,對她一見鍾情:「佢對我好有印象,但唔知我係演員,有一次佢喺雜誌見到我,就同個朋友講『我嗰日見到就係呢個女仔喇!』朋友嘅女友就係我以前選港姐個朋友,所以就搵我女朋友叫我出嚟。」




鍾意就快D Share啦!