掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

【最港電影大獎】《幻愛》演精神病患者封帝 劉俊謙:曾覺得自己係零 #劉俊謙

攝影:仇志德在周冠威執導的電影《幻愛》中飾演精神病康復者的劉俊謙,分不清楚現實與虛幻,但他的出色演技獲評審與觀眾認可卻是千真萬確,更為他贏得「最港男演 ...




攝影:仇志德


在周冠威執導的電影《幻愛》中飾演精神病康復者的劉俊謙,分不清楚現實與虛幻,但他的出色演技獲評審與觀眾認可卻是千真萬確,更為他贏得「最港男演員」獎項。投身表演藝術的,大多數多愁善感,劉謙亦不例外,年輕時也受過情緒困擾:「都會好負面,諗埋一邊咁,成日懷疑自己嘅價值,不斷會覺得自己做戲好差,冇用呀、冇價值呀。覺得自己係零。」今次接拍《幻愛》,除了能與一眾好團隊、好對手合作,最大得着是他認識到精神病患者的世界,更明白到他們的處境。劉謙說:「對我演員生命嚟講,每一次參與唔同嘅作品,都係一個經歷嚟。今次就係好深刻咁認識到精神病患者嘅世界。」

這些經歷也令劉謙成長,令他領悟到凡事不能強求:「以前太着重個結果,到底出嚟個作品好唔好呢?人大咗你會發覺有太多嘢係控制唔到,而家學識不如接受。」亦因如此,劉謙雖然有份角逐金像獎「最佳新演員」,但也不願想太多:「好驚自己期待越大失望越大,去到攞獎呢啲位,通常我都會順其自。」

對於武漢肺炎疫情影響整個電影圈,劉謙反而認為這是重新開始的契機:「我有一個好大感覺,就係重新開始嘅起點。包括有好多新嘅導演、編劇,甚至乎演員嘅出現。我覺得係一個契機,締造緊香港電影嘅新時代。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

劉俊謙與女友一齊獲獎。


劉俊謙祝願香港電影可以再出發。



鍾意就快D Share啦!