掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

【未合體復工】T.O.P眼鏡look獲讚年輕 GD靚仔廣告相曝光 #G-DRAGON #GD

BIGBANG未有復工計劃韓國天團BIGBANG前成員勝利去年連環爆出醜聞,令組合由5人變成4人,隨着G-DRAGON(GD)、T.O.P、太陽和大成 ...




BIGBANG未有復工計劃


韓國天團BIGBANG前成員勝利去年連環爆出醜聞,令組合由5人變成4人,隨着G-DRAGON(GD)、T.O.P、太陽和大成先後服完兵役,BIGBANG原定於透過4月美國的Coachella音樂節復出,但因武漢肺炎肆虐全球而無奈叫停。

目前未有復工計劃,加上疫情暫緩,BIGBANG成員亦趁機外出放風,並公開近況。T.O.P昨日孖友人飯聚,友人亦有在IG上載合照,而戴着眼鏡示人的T.O.P顯得年輕了一點,同樣獲粉絲大讚靚仔。太陽亦於昨日更新IG,他全黑打扮外出散步,並戴上口罩防疫,未知相片是否由演員老婆閔孝琳操刀?相比起其他隊友,GD早前就為大陸飲品品牌開工拍攝廣告相,其所屬事務所今日公開更多GD的新相。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

T.O.P孖友人飯聚


T.O.P亦有在IG晒舊照


事務所公開更多GD新相


GD任大陸飲品品牌代言人


太陽晒老婆視角?



鍾意就快D Share啦!