掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

J.Arie:疫境難捱!湯沛宜自爆被包起 洗廁所都制 #J.Arie #湯沛宜

湯沛宜面對疫境好難捱。擁34FViuTV美選D.n.A出身的湯沛宜(ToTo),有健身教練和芭蕾舞教練兩牌在手,一向教班收入穩定,但疫情下兩牌暫時「失 ...




湯沛宜面對疫境好難捱。


擁34F ViuTV美選D.n.A出身的湯沛宜(ToTo),有健身教練和芭蕾舞教練兩牌在手,一向教班收入穩定,但疫情下兩牌暫時「失效」,收入不穩又要照顧年老父母,自爆三餐都成問題。她說現在最期望禁聚令屆滿,就可以接到美容院的直播工作,她苦笑說:「呢個已經係近期唯一嘅工作。」


健身班及芭蕾舞班都停,雖有人提議她到公園開班,但她原來很怕人多密集,有少少人群驚恐。現時只靠直播平台賣嘢及KOL出Post,賺取微薄收入,自認是「在職貧窮的人」,她說:「以前有2-3萬收入,每個月儲到幾千,依家收入7-8000,唔夠屋企開支,父母係退休人士,我個妹做緊嘢,但啱啱畢業仲要還學費,佢又想繼續讀碩士,難得有聰明智慧讀書,唔想佢有負擔。(幾時開始感到吃力?)由去年聖誕開始已經辛苦,以為捱埋個新年,點知疫情又未完,好吃力,每月使凸,積蓄只有五位數,好擔心。」


她說不想向朋友借,但真的三餐都成問題,揚言屋企人已陪她吃贊助雞胸肉很久,最近有茶記包食解決三餐,她說:「有個茶餐廳老闆,叫我有需要就嚟攞外賣,話包我三餐,我叫埋黃榕去拎,好多謝佢,我哋係去食下午茶,初時都唔好意思,拎兩個外賣走,佢話我屋企四個人,叫我拎夠四盒,真係好感動,我都慳住食,會留番啲第日再食。(點解肯包你?)我撐到最後一刻,同佢傾偈時講咗出嚟,依家最少有三餐溫飽。」


她直言一星期一次又食又拎,十分尷尬,故已放消息不介意工種,任何工作都會接,她說:「有諗過做外賣,用外賣Apps送外賣,我屋企人話驚我危險,我覺得未去到最後關頭都唔行呢步。(唔介意工作種類?)唔介意,唔揀,洗廁所都要㗎!職業冇分貴賤,好多人以為我講笑,到最後一刻,冇理由兩老去做。(兩老知你財困?)都知,但唔想煩到佢哋。」她自言冇男友,亦冇想過靠任何人。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!