掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

【而家穿晒】做運動傷到舊腰患 洪卓立唔敢話畀阿媽知 #洪卓立

洪卓立唔想話畀阿媽知傷到舊患,而家咪通晒天囉。
【而家穿晒】做運動傷到舊腰患洪卓立唔敢話畀阿媽知洪卓立唔想話畀阿媽知傷到舊患,而家咪通晒天囉。洪卓立(Ken)今日到新城電台為新歌《無他》宣傳,戴上c ...




【而家穿晒】做運動傷到舊腰患 洪卓立唔敢話畀阿媽知

洪卓立唔想話畀阿媽知傷到舊患,而家咪通晒天囉。

洪卓立(Ken)今日到新城電台為新歌《無他》宣傳,戴上cap帽的他,笑言今日冇化妝又冇整頭,皆因在家中做健身運動時扭到腰部舊患,感覺似瞓捩頸,惟有盡量唔好郁動太多,而站立就完全冇問題。

他說:「我將要拍ViuTV劇集,會去內地拍攝同埋有好多武打場面,所以呢幾日都諗住睇醫生。」問到是否諱疾忌醫之人,他尷尬笑說:「算啩!但覺得真係要睇,本來想操fit,點知相反。」再問會否要求媽媽煲湯為他補腰?他笑言不敢告知媽媽整傷舊患,不過就有打算找健身教練幫啪骨,因為教練有跟進他的舊患會避開觸碰。




鍾意就快D Share啦!