掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

湯沛宜被包起 洗廁所都制 #湯沛宜

健身班暫停後,湯沛宜收入大受影響。
湯沛宜被包起洗廁所都制參加《美選D.n.A》入行的湯沛宜(ToTo),早前做健身大晒34F健美身材,擁有健身及芭蕾舞教練牌的她,平日有開班授徒,月入約 ...




湯沛宜被包起 洗廁所都制

參加《美選D.n.A》入行的湯沛宜(ToTo),早前做健身大晒34F健美身材,擁有健身及芭蕾舞教練牌的她,平日有開班授徒,月入約2至3萬,但受疫情及禁聚令影響,現僅靠做網購及KOL出甫賺取7、8千元維生,並要兼顧供養退休父母,而其妹妹亦要還學費,ToTo自認是「在職貧窮人士」,並狂呻:「屋企入不敷支,用5位數嘅積蓄補貼住先。」

為了慳錢,她與家人已長期食用贊助雞肉度日,幸最近遇上有心人:「係做嘢識嘅茶餐廳老闆,佢願意包我三餐外賣飯,我有叫埋黃榕去拎,仲話請埋我三個屋企人食,不過我唔好意思,會慳住留啲第二日食。」自感長貧難顧,她認為搵工才是上策,並說:「諗過做送外賣,而就算洗廁所都做,職業無分貴賤,我冇男友照顧,亦唔想靠任何人。」

湯沛宜認為職業無分貴賤。
  • 湯沛宜認為職業無分貴賤。





鍾意就快D Share啦!