掃呢頁CODE去手機

2015年4月30日 星期四

鍾楚紅浪費食物 [壹週刊 - 1312] 鍾楚紅,M1,



是日紅姑食龍蝦配天使麵,但唔知佢係細食定怕肥,啲麵幾乎冇郁過。

同你吟一吟

鍾楚紅浪費食物

不經不覺,鍾楚紅老公 Mike Chu走咗接近八年,要平復中年喪偶傷痛,全靠朋友支持同宗教信仰,過咗最難捱嘅階段,鍾記除咗積極出活動拍廣告搵錢,近年仲揸埋機影相,培養興趣搵寄託。

上星期一(四月二十日),鍾楚紅同一男一女加個小朋友喺 Cafe Landmark食 Lunch,但佢似乎唔多好胃口,叫咗碟龍蝦配天使麵,食完隻蝦就撩牙,啲天使麵幾乎原封不動,好浪費!

雖然呢餐唔使閣下埋單請客,但食剩咁多,似乎同你係環保大使嘅身份有牴觸喎。如果真係咁細食嘅,落 order就話俾人知扣底,再唔係就打包拎走,唔好製造廚餘,咁不合時宜!

食飽飽,搽完唇膏再撩牙,《壹》仔數過,紅姑前後用咗三支牙籤,先肯收手。

冇化妝冇 set頭,黑超遮樣,一樣有星味。

落到街,紅姑見到自己架車但司機唔知去咗邊,即刻奪命追魂 call。

鍾意就快D Share啦!