網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月29日 星期四

六呎洪天明 跳天鵝湖氹仔 [壹週刊 - 1338] 天明,洪天明,M1,



洪天明示範跳自創天鵝湖,大仁即跟住跳。

娛樂偵訊

六呎洪天明 跳天鵝湖氹仔

老婆周家蔚三年抱兩,大仔洪大仁 13年出世,今年四月再剖腹誕下細仔洪竟琋,有兩個「移動城堡」要供,大細路洪天明亦要修心養性,努力搵錢。近年大部分時間在內地開工的他,早前做湊仔公帶大仁去學芭蕾舞,為鼓勵兩歲仔上堂,六呎洪天明不惜氹氹轉扮跳天鵝湖,好搞笑!

學跳舞放電

做咗兩任老豆的洪天明,已經唔再係新手!老婆周家蔚湊住六個月大細 B,他自己一個帶住大仔洪大仁,到九龍塘上興趣班學跳舞。入課室前,大仁黐住老豆唔肯放,洪天明要又錫又攬又抱,勁氹!

老豆講極都唔聽,大仁攬實唔放,洪天明惟有出招,在眾目睽睽下,自己氹氹轉大跳天鵝湖,六呎男人為氹兩歲仔,幾騎呢都得。

「平時天明唔喺香港,就由 Janet(周家蔚)帶 TJ(大仁)去興趣班,小朋友精力無窮,啲媽咪要安排多幾個活動幫佢哋放電, TJ鍾意跳舞,所以 Janet就幫佢報咗學芭蕾舞爵士舞,又學嘢又可以放電,文女(文頌嫻)個女都有去學,平時送咗啲細路去上堂,佢哋會約埋飲茶等放學。文女個女大 TJ半年,每次 TJ上堂唔聽老師話,就會報告俾 Janet知,好鬼馬!」知情者說。

洪天明送大仁到九龍塘上興趣班,兩父子落車已經一直講唔停。

大仁上堂前,黐住老豆唔放,仲不斷嘴。

生完兩個,周家蔚近排開始做運動收身。

文頌嫻跟周家蔚好姊妹,囡囡也跟大仁齊齊上爵士芭蕾舞班。

驚細仔唔認得

兩個仔,一個兩歲幾一個六個月,單是照顧兩子,已熬盡周家蔚全副心機。

「其實自從細仔出世,天明都成熟咗,知道唔可以好似以前咁,佢嚟緊會返內地拍戲三個月,佢都話驚個細仔唔認得自己,所以盡量安排兩至三個星期,就返香港一次,一來可以見吓兩個仔,咁做對兩公婆亦好,以俾老婆一啲 support,係一種責任感,所以天明真係識諗咗。」洪天明身邊人透露。

中秋迎月日,本刊拍到洪天明帶住大仁約埋老豆洪金寶出海家庭樂。

洪天明現身在內地拍電影,跟老友唐文龍合作功夫片。

洪天明做廿四孝老豆,抱住細仔幫大仁慶祝生日。

細仔同老豆一個餅印,又係精力旺盛。

成擔心機

娛圈男人事業心重,遲婚遲生,三尾四頭甚至望五才做老豆,湊細路,俾嘅時間同心機,倍計!

劉德華

五張才啤到一個女的劉華,連錢都唔要,推戲推 job,整整休息一年湊女,直至近年才復工。

張家輝

婚後努力造人多年,但老婆關詠荷經過多次流產,幾經艱難才生到獨生女張童;張家輝視女兒如珠如寶,即使近年密密有戲拍,但只要一有時間,就會陪九歲囡張童去街接放學,更不下一次被影到孭住囡囡招搖過市,父女感情好親。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!