網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月29日 星期四

【男友孖嘉玲行山】與陳泰銘搞「分居」 之之獨自搬走 8年情告急? 之之,陳泰銘,劉嘉玲,嘉玲,關之琳,





其他影片:>>






53歲大美人關之琳同台灣富商陳泰銘拍拖近8年,隔幾年就傳佢哋會結婚,好似今年4月又傳會去法國完婚,之之當然否認有其事,仲強調想要一個伴,唔會強求一紙婚書,更講到結婚會有壓力。

二人戀情已屬公開,陳泰銘多次公開出席佢嘅美容生意活動,以及之之朋友嘅喜宴場合,更同之之嘅女性友人friend埋。今日就有報道影到陳泰銘同人妻劉嘉玲一齊喺港島行山,一向同男友有行山習慣嘅之之,佢同嘉玲又份屬好友但冇預佢份。

有指陳泰銘同嘉玲除咗成為行山腳,仲有密密見,就算陳泰銘留港日子亦有獨自行山,不過就未見之之踪影。

之之與陳泰銘拍拖以來,已全面息影,有男朋友細心照顧,加上投資有道,過着養尊處優嘅闊太生活,同男友喺半山豪宅同居,出入均有佢名下座駕同司機接送。據悉,二人近兩個月感情有變,正處於冷戰之中,之之更搬離男友寓所,搬咗去跑馬地住,亦再冇用男友名車出入。

之之近日喺微博大多數post美食相,同埋與柴犬為樂嘅玩樂相,佢曾於一個月前喺ig透露此小狗係生日禮物。其實之之同男友最近一次出席公開場合已經幾個月前的事,就係6月出席之之搞嘅自家護膚品牌活動,之後大部份時間都係佢獨自出席活動多。

好似今個月頭佢就一人出席慈善活動時,被問到會否效法黃曉明同Angelababy般大曬金錢嘅盛大婚宴時,之之都擰頭表示唔會,估計當時二人已「分居」了一陣子。

之之同陳泰銘舊年齊齊去劉嘉玲生日會。(資料圖片) 之之同男友拍拖近8年,傳結婚都傳咗幾次。 (資料圖片) 今年6月,陳泰銘高調去捧女友搞護膚品牌活動。 (資料圖片)
之之近月有新寵,就係佢隻柴犬小狗。 (關之琳微博) 嘉玲成為陳泰銘行山腳,之前仲被傳媒影到一齊行山。 (劉嘉玲微博) 之之都有同男友行山嘅習慣。 (關之琳微博)
陳泰銘因之之關係同嘉玲熟。 (資料圖片) 舊年12月齊齊去賀嘉玲生日。 (資料圖片)
鍾意就快D Share啦!