網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月29日 星期四

撤離沙頭角 江華搬月租$33,000獨立屋 [壹週刊 - 1338] 江華,M1,



染了一頭金髮的江華,十足華 Dee上身。

探熱針

撤離沙頭角 江華搬月租$33,000獨立屋

現年 52歲的江華,受腰傷困擾停工多年,要靠老婆麥潔文教唱歌登台孭起頭家,更因為租平,要搬到沙頭角。直至今年六月,江華復工轉行做保險經紀,又創辦中華創富精萃會準備大展拳腳外,最近更撤離沙頭角,以月租$33,000租住上水歌賦嶺三層獨立屋。比劉華更劉華的江華,返嚟喇!

最緊要有保安

在沙頭角凹下村住了五年的江華,原來已靜雞雞搬走!上星期三(十月二十一日)中午,江華揸車離開位於上水歌賦嶺的新居。

「江華一家住咗喺沙頭角五年,村屋地下嗰層,只係八千蚊租,仲平過旺角啲劏房;但幾個月前業主話要收番間屋嚟賣,先逼住要搵地方搬。本來佢哋想住番凹下村,但條村細租盤唔多,佢哋又慣咗靜,見呢度(歌賦嶺)啲屋密度唔高,加上有看更,唔使好似舊居咁,成日俾啲 fans當景點企喺屋企門口影相留念,所以就算呢度未計管理費,屋租要三萬三,江華都決定揀呢度。」知情者說。

由上水揸車到觀塘工業區,是日冇戴帽,染了一個金頭的江華,泊低車再會合友人到附近的餐廳午餐。食完飯,一行人上了位於開源道的豐利中心,據知任職保誠保險的江華,最近創辦了一個叫「香港中華創富精萃會」的組織。

「江華呢個會係專保障一啲留港做金融保險業嘅國內生,同嚟香港購買金融保險產品嘅國內人士嘅機構,佢係個會嘅首席董事,搞咗冇耐,而家仲整緊 office嘅嘢。」

位於上水粉錦公路的歌賦嶺,是低密度設計,江華一家四口住獨立屋,環境比沙頭角華麗得多。

江華在廳中影出屋外,並放在朋友圈與友人分享搬家的喜悅。

舊居月租$8,000

趕上堂亂泊車

一口氣睇了兩個單位後,江華揸車離開到九龍灣國際展貿中心,趕時間的他更不顧被鎖車,求其將自己架車泊在月租車位後,便急急腳行去搭𨋢上六樓,原來是趕住上四點開始的「法規培訓」保險課程。

江華創辦的香港中華創富精萃會,辦公室於觀塘工業區。

江華 chok住泊車,泊完車 chok住行去搵朋友,行步路都 chok過人。

醫飽個肚後,江華與友人先後上了兩個辦公室單位視察。

與友人食午餐時,江華滔滔不絕,似有大計傾。

要時間適應

停工五年,腰傷和情緒已完全康復的江華雖然已屆中年,但狀態弗爆,吸引不少公司邀請復出拍戲拍劇。

「腰傷搞到江華抑鬱,乜都做唔到,要全面停工,咁多年全靠老婆麥潔文,要搵食又要照顧家庭同仔女,舊年江華開始好咗好多,慢慢出返嚟同番啲朋友接觸,加上近呢幾個月佢見報率好高,證明自己仲有價值,信心都返晒嚟!有唔少人搵佢返國內拍劇,不過佢仲考慮緊,始終拍戲可能適合佢多啲,因為停咗咁耐,拍劇郁吓手幾個月,身體都要適應。」知情者說。

早前,江華與老婆麥潔文帶女兒見唱片監製藝琛,出心出力為女兒實踐歌手夢。

視察完辦公室後,江華趕住上堂,公司安排了「法規培訓」的保險課程給新入行的新手。

江華早前擺了張與劉華的合照在微博,並透露將會跟他有合作。

女兒陳薔天準備入行做歌手,愛女心切的江華,主動為女兒改形象。

賢內助

江華嫂麥潔文( Kitman) 77年參加過香港小姐,入圍前十五名,最後因身體不適而退選。 79年, Kitman參加 TVB舉辦的業餘歌唱比賽奪得冠軍入行,經典金曲包括《勁舞 Dancing Queen》、《夜夜痴纏》、《萊茵河之戀》及《一簾幽夢》等。 92年和江華婚後淡出樂壇,轉型做唱歌老師,星級學生如郭富城、朱茵、黃伊汶等,每堂學費收$1,000的她,除了教唱歌,還有不少登台演出機會,全靠佢,擔家多年,讓被腰傷所困的江華可以放心靜養。

有錢途

做娛樂圈,易於結交人脈關係,唔少圈中人半途轉行做保險,就因為識人多,愈撈愈掂。

鮑翠薇

02年開始全職做保險的鮑翠薇,曾連續廿一年達成 MDRT(百萬圓桌會)指標,是保險業內頂級人馬。

戴志偉

99年開始一邊拍劇一邊推銷保險, 11年拍完《天與地》後淡出娛樂圈做正職,現是高級經理。

上山詩鈉

91年已經加入保險界的上山詩鈉,人緣廣紅星朋友又多,做保險外,近年她投資做飲食開火鍋店,更是圈中人其中一個聚腳地。

王玉環

90年代開始在保險界打拼,事業愈做愈成功,連續十六年成為「百萬圓桌會員」。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!