網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月25日 星期三

吳若希撚狗真高手 [FACE - 444] 吳若希,MF,

第一次見面就咀得, Jinny真係好有愛心囉! 全知言 吳若希撚狗真高手 新一代新聞女皇吳若希( Jinny),一出道就同唔同男人傳出緋聞,唔知係咪負面新聞太多,佢都想轉移大家視線喎! ...


第一次見面就咀得, Jinny真係好有愛心囉!

全知言

吳若希撚狗真高手

新一代新聞女皇吳若希( Jinny),一出道就同唔同男人傳出緋聞,唔知係咪負面新聞太多,佢都想轉移大家視線喎!

話說上週五( 20日), Jinny出席一個活動時,除咗唔少粉絲到場支持佢,大會仲安排咗兩隻好可愛嘅拉布拉多犬陪 Jinny,最初隻狗仔唔多理 Jinny嘅,不過 Jinny先同狗仔攬一攬,之後又出動埋錫嘴嘴,神奇嘅事就發生喇,隻狗仔竟然真係肯望鏡頭影相囉! Jinny除咗氹掂班中年大叔,估唔到玩狗都係高手喎!

狗仔唔似 Jinny咁有經驗,見唔慣大場面, Jinny即刻教狗仔望鏡頭擺 pose!

Jinny平時都大笑姑婆咁,衰啲講無乜儀態,果然全知言就喺呢張大笑相中,發現 Jinny除咗有大牙肉外,內裏都有蛀呀㗎!

鍾意就快D Share啦!