網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月25日 星期三

醉爆Sa】前度喪劈 陳偉霆騷肌送吻冧女 __,陳偉霆,

VIDEO_MP4_A 「阿Sa」蔡卓妍同前度陳偉霆(William)嘅生日只係相差一日,所以拍拖嗰陣,二人多次合體搞生日P。不過此情不再,如今阿Sa生日隊酒開P,而William亦不愁寂寞。有二人嘅共同朋友透露,話成班朋友本來都係因為阿Sa先同William玩,一齊搞生日搞咗幾年,估都估唔到William咁絕情, ...






其他影片:>>






「阿Sa」蔡卓妍同前度陳偉霆(William)嘅生日只係相差一日,所以拍拖嗰陣,二人多次合體搞生日P。不過此情不再,如今阿Sa生日隊酒開P,而William亦不愁寂寞。

有二人嘅共同朋友透露,話成班朋友本來都係因為阿Sa先同William玩,一齊搞生日搞咗幾年,估都估唔到William咁絕情,所以二人分手後,佢哋寧願同阿Sa玩,仲話既然William覺得自己升晒呢,咪繼續留喺大陸,做佢嘅小鮮肉喎。

呢位朋友又講啱咗,11月21日生日當天,William搵咗5千位fans陪佢慶祝踏入30歲,一向識冧女嘅William,喺party上剝衫騷肌加自摸。喺新歌MV中又化身兔仔,扮晒可愛狂送吻,為咗冧女,佢真係乜都得。

仲有知情者爆料,話佢個新歡趙麗穎拍嗰條祝賀片好受歡迎,班女粉絲竟然冇呷醋,仲好支持佢兩個一齊。另外,生日party當日,William仲包咗架中港車,接佢屋企人去party現場,因為要見證佢幾紅喎。一個自己紅咗就飛起女友嘅男人,就即管睇吓佢可以紅幾耐囉!
鍾意就快D Share啦!