網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月25日 星期三

醉爆Sa】直擊生日P 阿Sa劈足5粒鐘 __,阿Sa,蔡卓妍,

VIDEO_MP4_A 「阿Sa」蔡卓妍29歲生日,就有男友陳偉霆(William)陪,今年33歲生日,就有成班老友陪實慶祝,俾面出席嘅有Kary(吳雨霏)、Yumiko(鄭希怡)同老公Andy,仲有英皇與環球兩間唱片公司嘅工作人員,成班人柴娃娃,就算係去赤柱$138任食嘅BBQ都冇所謂啦!當班成班人由夜晚10點, ...






其他影片:>>






「阿Sa」蔡卓妍29歲生日,就有男友陳偉霆(William)陪,今年33歲生日,就有成班老友陪實慶祝,俾面出席嘅有Kary(吳雨霏)、Yumiko(鄭希怡)同老公Andy,仲有英皇與環球兩間唱片公司嘅工作人員,成班人柴娃娃,就算係去赤柱$138任食嘅BBQ都冇所謂

當班成班人由夜晚10點,狂歡到半夜3點幾,劈足5粒鐘。壽星女阿Sa喺10點前已經到咗,仲一到場就不停自隊,紅酒溝白酒,完全唔怕醉,仲同遲到嘅朋友講:「你咁遲先到,我已經飲咗好多喇!」

未到12點,阿Sa已經飲到「紅都面晒」,唔知係咪因為人妻Kary喺度,所以大家都玩得好old school,竟然分英皇同環球兩組,玩包剪揼!Kary錫身唔喪劈,梗係啦,要睇時間交人嘛!

阿Sa拎住支白酒周圍走,猛咁撩人互劈,又好豪咁話:「我陪你飲,我好大方,我哋英皇人好大方架!」飲到成肚水,望到附近有羽毛球場,阿Sa又話要打羽毛球,壽星女開到聲,朋友點敢唔陪佢猜番兩板吖!其實之前同William一齊嗰陣,兩人都有打波當拍拖架,唔知當晚阿Sa係咪賭物思人呢?
鍾意就快D Share啦!