網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月25日 星期三

港隊鋼門葉鴻輝係小朋友偶像 [FACE - 444] MF,葉鴻輝

成功作出多次撲救,港中大戰葉鴻輝再次成為港隊英雄。《蘋果日報》圖片 全知言 港隊鋼門葉鴻輝係小朋友偶像 上星期二(17日)場港中大戰睇到全港市民血脈沸騰,識唔識波都識得嗌「 We are Hong Kong」,好鬼熱血!要數 Ma ...


成功作出多次撲救,港中大戰葉鴻輝再次成為港隊英雄。《蘋果日報》圖片

全知言

港隊鋼門葉鴻輝係小朋友偶像

上星期二(17日)場港中大戰睇到全港市民血脈沸騰,識唔識波都識得嗌「 We are Hong Kong」,好鬼熱血!要數 Man of the match,全知言就話係全場左飛右撲嘅港隊鋼門葉鴻輝喇!唔好理中國隊嗰球入咗白界未,起碼英雄輝都冇放棄,搏到盡撈番個波出嚟!

再次成為香港英雄,葉鴻輝踢完場波第二日(18日),立即為各大傳媒做訪問。當日英雄輝笑容滿面,仲幫街坊同學生哥逐一合照簽名。去到邊簽到邊,可惜英雄輝只有球星嘅知名度,冇球星嘅待遇! C朗就話去到邊都有保鑣司機,葉鴻輝踢完波做完訪問就要自己打的返青衣屋企。不過英雄輝有身材有技術,要飛黃騰達不是夢,努力呀!

17/11

着住件港隊 polo恤嘅葉鴻輝,一支公企街等的士,大戰過後攰到冇晒表情。

踢完波,英雄輝打的返青衣,冇周圍蒲。

英雄輝亦好好心機,逐個簽名合照。

18/11

做訪問期間,成班學生排住隊攞簽名。

由朝拍到晚,英雄輝全程冇詐形。

英雄輝接受雜誌訪問時,有求必應,被要求擺乜 pose都冇扭擰。

鍾意就快D Share啦!