掃呢頁CODE去手機

2016年3月3日 星期四

大女生日早閃 吳佩慈箝唔實紀曉波 [壹週刊 - 1356] __,吳佩慈,M1,

娛樂偵訊大女生日早閃 吳佩慈箝唔實紀曉波有「九頭身」之稱的台灣藝人吳佩慈,為強國富商男友紀曉波三年抱兩湊成好字,日前吳佩慈為囡囡Hillary在迪士尼搞兩歲生日P,紀曉波係咁意交人,提早成個鐘先閃。男友唔俾面,吳佩慈黑面躁爆!事隔兩日,細仔Hans在四季酒店搞百日宴,地點級數差異兩極,擺明重男輕女。重男輕女吳佩慈為盡快坐正做紀曉波太太,生完又生,去年十一月順利替男友誕下慈姑椗後,曾一度傳出二人在美 ...


娛樂偵訊

大女生日早閃 吳佩慈箝唔實紀曉波

有「九頭身」之稱的台灣藝人吳佩慈,為強國富商男友紀曉波三年抱兩湊成好字,日前吳佩慈為囡囡 Hillary在迪士尼搞兩歲生日 P,紀曉波係咁意交人,提早成個鐘先閃。男友唔俾面,吳佩慈黑面躁爆!事隔兩日,細仔 Hans在四季酒店搞百日宴,地點級數差異兩極,擺明重男輕女。

重男輕女

吳佩慈為盡快坐正做紀曉波太太,生完又生,去年十一月順利替男友誕下慈姑椗後,曾一度傳出二人在美國秘密註冊。

上月二十日中午,二人在迪士尼酒店包場為囡囡 Hillary搞兩歲生日會,為氹「小蕊蕊」開心,場地主題布置成細路女最 like的《魔法奇緣》( Frozen)。生日會原定下午三點結束,但最終 over run到四點,但身為主人家的紀曉波,未到三點,已經由保鑣陪同下趕住離開,邊行邊講住微信的他,手上並無婚戒。

2月 20日(星期六)中午

吳佩慈在迪士尼酒店為大女 Hillary慶祝兩歲生日,但紀曉波早閃,吳佩慈要殿後埋單,難免黑面。

男友早走,吳佩慈要負責安排親友坐車離開,但佢愈講愈𤷪𤺧,更指手畫腳,勁躁!

滿三個多月的細仔 Hans繼續玩神秘,坐在密封 BB車由外傭推住,以防曝光。

夠鐘交場,賓客亦陸續離開,男友閃先,吳佩慈負責埋單善後,出世只有三個多月的細仔 Hans繼續被收埋,放在密冚的 BB車由外傭照顧。離開酒店時,吳佩慈面黑黑冇笑容,只見她指手畫腳安排親友上車,勁躁!

「又好難怪佢唔開心,約齊人同個女慶祝生日,但爸爸早走,好 hea囉! Pace(吳佩慈)好勝,咁樣會令佢覺得响班親戚朋友面前好冇面。不過之後幫個仔喺四季搞百日宴,紀曉波就全程戙喺度笑騎騎,又抱住 Hans四圍影相,好明顯係重男輕女嗰種人。」知情人說。

早前有傳紀曉波欠債,當日見佢不時皺眉頭,離開時又一直講微信,好忙。

坐正無期

一四年,吳佩慈誕下大女 Hillary後,紀曉波與母女倆在影樓影過一輯家庭相後,一直飛來飛去,連囡囡百日宴,照樣冇影,直至吳佩慈佗住個仔,才對女友表現得較着緊。

「以前大家有幾何見到佢(紀曉波)同 Pace一齊出嚟!但呢排無論 Hillary或者 Hans嘅活動,佢都會蒲頭;上星期又跟咗女友返台北同對仔女開 party,不過佢都唔係唔錫個女,只係偏心個仔多啲!至於結婚,相信未必咁快,我哋久不久就探聽吓 Pace口風,好似有啲難言之隱咁!」知情人說。

自吳佩慈去年 11月替紀曉波添丁成功後,近日男方多陪女友出席聚會,上週吳佩慈返台灣為一對仔女搞 party,招呼梁靜茹、范瑋琪、黑人陳建州等好友,紀曉波(中)亦有同行。

吳佩慈一直都盡力箍實男友,前年誕下囡囡 Hillary,即氹掂對方影全家福(右圖);而 1月 1日元旦,罕有被本刊拍得與男友孖住去 AIA嘉年華,但永遠都係吳佩慈主動攬實。

迪士尼 VS四季

本月 20日吳佩慈為愛女 Hillary在迪士尼搞生日,據知當天包場 snow white ballroom加 80人自助餐,費用約 5萬,另加《 Forzen》主題布置, 10萬有找。

而兩日後紀曉波再替細仔 Hans在四季酒店二樓 ballroom搞百日宴,連小綿羊主題布置,約 20萬。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!