掃呢頁CODE去手機

2016年3月3日 星期四

吳若希:吳若希晒功能內衣 網民競猜Cup數 __,吳若希,底衫褲,內衣,

吳若希恨升Cup,大晒功能內衣,搞到網民熱烈競猜Cup數!next1/1pre細心啲睇嘅話,會發現爸爸嘅背景,係吳若希張床單。next1/1pre有圖有真相架!next1/1pre「女神」吳若希(Jinny)憑42吋長腿俘虜萬千宅男心,所以平時佢最鍾意着短裙晒美腿!曾自爆想上圍升「Cup」嘅佢,當時話有34C已經夠,不過就堅拒隆胸。唔隆胸咁點算?Jinny就唯有靠用功能性內衣,Push吓胸口啲肉啦 ...


吳若希恨升Cup,大晒功能內衣,搞到網民熱烈競猜Cup數!

next 1/1 pre

細心啲睇嘅話,會發現爸爸嘅背景,係吳若希張床單。

next 1/1 pre

有圖有真相架!

next 1/1 pre

「女神」吳若希(Jinny)憑42吋長腿俘虜萬千宅男心,所以平時佢最鍾意着短裙晒美腿!曾自爆想上圍升「Cup」嘅佢,當時話有34C已經夠,不過就堅拒隆胸。唔隆胸咁點算?Jinny就唯有靠用功能性內衣,Push吓胸口啲肉啦,佢仲喺微博「大晒冷」,晒出放喺床單上面嘅「爸爸」照,仲話呢隻內衣係藝人唐貝詩介紹嘅,着過覺得幾好用:「咁大個女,第一次有人推薦內衣給我⋯⋯謝謝唐貝詩,著(着)落又幾舒服wor~~」Jinny個Post一出,網民就紛紛猜測呢個係咩Cup數,仲用咗唔同嘅物品嚟形容佢個Size:「旺仔小饅頭」、「飛機場」不過都有人覺得呢個Bra可能都有C cup嘅:「C罩杯,物以C為貴!」

不過亦有唔少粉絲被吳若希晒內衣呢個行為嚇親,話若希BB始終係個公眾人物,唔應該咁樣公開自己嘅私人物,仲有粉絲留言:「有啲尷尬!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!