掃呢頁CODE去手機

2016年3月3日 星期四

無綫人扮太陽友 梁烈唯傍實 Paco搵出路 [壹週刊 - 1356] __,Paco,無綫,梁烈唯,黃柏高,M1,

醉到雙眼成一線的Paco,由梁烈唯拖實離開。娛樂偵訊無綫人扮太陽友 梁烈唯傍實Paco搵出路演藝一般、外表平庸、人緣差、評價負分……唔緊要,只要識擦,就冇死!最佳人辦梁烈唯!榮登負皮王,大台嫌棄冇劇拍,加上發歌星夢,伺機而出,攝位埋身傍實金牌經理人黃柏高。上月太陽娛樂春茗,梁烈唯當正自己是旗下自己人,由頭坐到尾又上台影大合照,再跟住Paco尾同洗米華等一眾太陽娛樂高層去消夜,公公般服侍周到,換來在 ...


醉到雙眼成一線的 Paco,由梁烈唯拖實離開。

娛樂偵訊

無綫人扮太陽友 梁烈唯傍實 Paco搵出路

演藝一般、外表平庸、人緣差、評價負分……唔緊要,只要識擦,就冇死!

最佳人辦梁烈唯!榮登負皮王,大台嫌棄冇劇拍,加上發歌星夢,伺機而出,攝位埋身傍實金牌經理人黃柏高。上月太陽娛樂春茗,梁烈唯當正自己是旗下自己人,由頭坐到尾又上台影大合照,再跟住 Paco尾同洗米華等一眾太陽娛樂高層去消夜,公公般服侍周到,換來在即將開拍的電影中,演出一角,得來全不費功夫!

鬧爆無綫

自視過高的梁烈唯,去年向網友挑機承認自己擦鞋,令負皮指數不跌反升,結果惹來廣告商嫌棄,連無綫內部的監製都怕被拖垮,開劇唔用!即使氹得掂余詠珊,可以留低主持《男人食堂》,但一切已大不如前。梁烈唯於是開始四圍唱大台不顧藝人生計,同時亦四出探路,為自己謀福利。

「唯唯喺外面四圍𢱑撈,又係咁鬧無綫,話自己俾網友圍剿,公司冇幫佢解圍,仲暫停安排佢拍劇,極之現實。」知情人士透露。



春茗直落消夜,只有洗米華同部分高層出席。

身為無綫人的梁烈唯,單拖出席太陽娛樂春茗,走埋上台扮旗下藝人影大合照。

傍實 Paco

梁烈唯自求多福,睇準太陽娛樂水頭足,開戲出碟又招兵買馬,於是鎖定黃柏高做目標,擦擦擦!近幾個月,已經取代沈震軒,傍實 Paco出席飯局。就連太陽娛樂藝人飯局,負皮王也是座上客,令大家滿頭問號。

「公司 gathering無端端有個無綫人响度,但冇人敢問,只係見佢成晚同 Paco係咁飲,好似好 friend。」一名太陽娛樂員工說。

據知,曾參加《星夢傳奇》的梁烈唯一直發夢想做鄭俊弘第二,出碟開演唱會,可惜公司冇反應,他便咬實 Paco,搏個機會。但除了酒醉,平日 Paco勁清醒,做歌星,梁烈唯大可死咗條心,但負皮王仍有啱使之處,太陽娛樂開戲, Paco答應預埋佢。

有份去春茗的沈震軒,未獲 Paco邀請與洗米華消夜。

今年初太陽娛樂藝人飯局,梁烈唯(黃圈)厚顏出席,全程傍實 Paco。

氹得掂方丈,負皮王保得住繼續做《男人食堂》主持。

跟尾陪玩

雖然未正式做太陽人,但梁烈唯已經當正係自己友。上月太陽娛樂春茗,他一早到場坐足全晚,吹雞公司藝人上台影大合照時,梁烈唯亦衝埋上台一齊影,完全當無綫冇到。

「大家都知梁烈唯係無綫 management,公司亦無交代過佢嘅身份,只知道近排同 Paco玩得好埋,但冇諗過可以咁厚面皮,公司自己人影大合照都黐埋嚟。」一名太陽娛樂職員說。

春茗散席後, Paco同洗米華,以及一眾太陽娛樂高層拉隊去佐敦食消夜,冇公司藝人跟去,偏偏只有外人梁烈唯。凌晨兩點, PacoG步離開,負皮王發揮公公本領,落手挾「新老細」出門口送上車,可以有戲拍,梁烈唯冇白費功夫!

過分擦鞋變負皮王,梁烈唯唔知死,繼續輕佻賴皮,間接推自己落火坑。

前年同拍拖多年的 Tina拉埋天窗,梁烈唯一度獲外間正評。

冇腦亂噏惹公憤,梁烈唯拍過的信用卡廣告,一度掀起 cut咭潮。

擦鞋精

千穿萬穿,馬屁不穿!入行 17年的梁烈唯,擦功絕對比演技高強,多年來,擦掂唔少名人明星,黐做菠蘿雞搵着數!

敬禮相擦阿爺

去年,梁烈唯擦阿爺鞋,在內地閱兵日於微博放了一張敬禮相,即被網民狠批,並給予過萬負評,獲封「負皮王」。其後梁烈唯反擊,揶揄網民膚淺,自認擦無綫高層鞋兼送多句「你吹呀!」再觸動網民神經。

余詠珊高抬貴手

愛將梁烈唯因負評太多,余詠珊被迫腰斬《男人經》真人騷,之後梁烈唯為信用卡拍廣告,亦旋即被網民發起剪卡行動。梁烈唯為求自保,向高層余詠珊落足鞋油,令他有份參與的《 Do姐去 Shopping》得到「全屍」出街,幫手挽救谷底形象。

幫志偉寸黃浩

12年,爆出曾志偉掌摑黃浩事件,梁烈唯發表「妄想被迫害症」言論,指黃浩有妄想被迫害症,又愛搞是非,辣㷫對方,被黃浩入稟高院控告誹謗。

二打六黐大星

事業一直浮沉於二打六位置的梁烈唯,開工經常讚前輩演技好求指導,識做人埋到堆,所以身邊粒粒巨星,包括張智霖、蔡一智、苗僑偉夫婦等。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!