網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月30日 星期五

佗緊第3胎 鄺文珣爆湊仔心得:亂嚟! __,鄺文珣,鄺文,

鄺文珣就表示其實生仔定女都一樣開心!前無綫藝人鄺文珣(May)2006年下嫁製衣商人應德榮,自此專心相夫教子,絕少現身幕前,至近年因致力慈善工作才再度 ...


鄺文珣就表示其實生仔定女都一樣開心!

前無綫藝人鄺文珣(May)2006年下嫁製衣商人應德榮,自此專心相夫教子,絕少現身幕前,至近年因致力慈善工作才再度活躍社交網,並於4月宣布懷有第三胎,已育有兩子的May坦言老公一直恨生女,但她笑言照顧「三條King」已分身不暇,故拖到現在才「實踐」老公的生B夢!

息影多年的May近年不時於社交網上載靚相,令人驚嘆她美貌十年如一日,完全看不出已是兩子之母!4月時她更宣布懷有第三胎,問到是否刻意追女?May笑笑口否認:「其實第三胎又唔係話特別計劃,咁多年嚟老公有時都會提吓,不如生番個啦?咁多年我都唔睬佢,覺得好大責任喎生多個!因為我已經有兩個,仲要生多個,要照顧仔,又照顧老公,點算呢?」所以身為基督徒的她認為這次懷孕是神的禮物。

老公身教有方

至於問到BB性別,May就繼續保持神秘,但笑言老公想要女兒:「呢個唔係佢控制之內,我都想係女嘅,不過仔同女我都OK,我湊慣仔,唔係好識湊女,如果係仔,亂嚟都得嘛!」May透露現年8歲的哥哥Cadence和6歲的弟弟Casper知道她懷孕後變得懂事,又甜絲絲把功勞歸於老公:「佢哋見到Daddy點照顧我,有好嘅身教,仔係會follow,因為Daddy去邊都幫我拎手袋,所以哥哥同細佬有時同我出去,都會話:『媽咪拎袋嚟』!」

帶囝囝探訪孤兒

明白身教重要,為慈善機構一項計劃出任大使的May就曾帶同Cadence和Casper到內地探訪孤兒,May表示:「當中睇到佢哋好願意做,由好驚變到好願意同大家做朋友,希望佢哋係一個On Going嘅關係。有時啲人做善事係覺得佢可憐,做完滿足自己內心,覺得幫咗人好開心。但我唔想佢哋有呢個心態,希望佢哋知道要努力讀書,之後就可以幫到人。」同時身兼計劃籌款委員會主席的May,於過去一年亦有帶隊探訪:「主要幫內地孤兒做醫療,佢哋有先天性問題,我哋設計個地方畀佢哋住,養好身體先做手術,手術後又可以喺度做事後療養。」

服裝:SLY、Moussy

首飾:Les Néréides

化妝:MoMo Chow&Pheobe@嫁妝

鞋履:SLY

場地:東來順@帝苑酒店


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!