網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月30日 星期五

個唱將三度加場 李克勤合照惹騷動 __,克勤,李克勤,

李克勤因為好心叫觀眾上台合照,點知惹來騷動。歌手李克勤出席活動,即席獻唱三首歌,唱完第二首歌後,克勤看到台前有觀眾蹲低影相好辛苦,故叫邀請上台合照,竟 ...


李克勤因為好心叫觀眾上台合照,點知惹來騷動。

歌手李克勤出席活動,即席獻唱三首歌,唱完第二首歌後,克勤看到台前有觀眾蹲低影相好辛苦,故叫邀請上台合照,竟然吸引了數十名觀眾衝上台,克勤邊拍照邊呼籲他們落台,場面有點小混亂,觀眾落台後,克勤唱出《紅日》,並走落台跟席上觀眾握手,點知又再造成小混亂。

望其他歌手能遷就

事後,問克勤可擔心台上的混亂?他表示:「唔驚,係有少少措手不及,因為我見有幾個人踎喺前面,所以叫佢上嚟影,點知一百幾十人衝咗上嚟,不過全部街坊唔怕。(有冇畀人抽水?)未到呢個階段,冇水畀佢哋抽,唔使擔心。」

談及演唱會加場再加場,問可會三度加場?他表示:「等好消息。(欠落好多飛債?)好多,480(嘅飛)都冇啦,嚟緊應該會加多一場,依家7場。(加到8場?)未正式公布,我諗應該得。(再唔夠點算?)問過後面嗰啲歌手,仲傾緊,我自己嘅期就用晒,睇後面可唔可以讓囉。」他亦謂現時已為演唱會開會及排練。

為明天演出感榮幸

另外,克勤透露本身在會展為明晚文藝晚會綵排,期間趕來這裏演出,之後會再返回會展。由於安檢嚴格,故花了一段時間才入到會場。他亦謂明晚自己只唱一首歌,但上星期已經開始排練,屆時會與香港傑出運動員及著名小提琴家姚珏一同演出。對於能在國家領導人面前表演,他感到好光榮。問到可會緊張?他謂:「暫時未,聽日應該會。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!