網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月30日 星期五

【動畫】使晒千萬贍養費 法拉返大台拍劇撲水撻Q?! __,法拉,TVB,大台,陳法拉,

35歲陳法拉自從同Neway大少薛世恆離婚,佢就去咗美國茱莉亞演藝學院讀4年制嘅碩士課程,佢同曾任法國駐日外交官嘅法國男友Emmanuel拍拖3年,感 ...


35歲陳法拉自從同Neway大少薛世恆離婚,佢就去咗美國茱莉亞演藝學院讀4年制嘅碩士課程,佢同曾任法國駐日外交官嘅法國男友Emmanuel拍拖3年,感情亦好穩定,早前法拉更同一班外國好友去咗四川旅行,生活都幾寫意!

但今個暑假法拉冇陪法籍男友,走咗返內地同香港兩邊吸金,昨日有報道指,當年法拉同薛世恆離婚,拎咗一筆千萬嘅贍養費,不過最近因為喺美國物價高、生活費同學費支出,加上要照顧父母,贍養費都差唔多用晒,所以要趁假期,返嚟香港吸金,出年就重返娛圈。

有指法拉返嚟,TVB高層余詠珊同杜之克都搵過佢拍劇,開出條件係俾法拉做女一,可以揀同邊個男藝人做對手戲,不過法拉就冇講明返唔返去TVB,只係話有好劇本就拍,原來係有原因,另外有報道指因為法拉開價6萬元一集,個價仲高過楊怡開嘅5萬元一集,先令大台卻步。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!