網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月30日 星期五

天降奇迹!陶大宇開工避過大雨 __,陶大宇,

呢次佢真係打破「宿命」!為內地網絡電影《爆裂女警》於香港開外景的藝人陶大宇,日前於灣仔街道取景,新戲中大宇演飛虎隊的頭目,在一項任務中與隊員有不少交流 ...


呢次佢真係打破「宿命」!

為內地網絡電影《爆裂女警》於香港開外景的藝人陶大宇,日前於灣仔街道取景,新戲中大宇演飛虎隊的頭目,在一項任務中與隊員有不少交流的戲份,對演慣警務人員的大宇而言,只要着起「大Sir」制服便警察上身,身旁演飛虎隊的演員都不時向大宇學嘢,希望感染一下大宇的氣質。

不過最近香港暴雨連場,經常落大雨,而大宇的出現卻被《爆》片的工作人員為之擔憂,笑說:「有大宇(大雨)即係開唔開到外景呢?」不過,爭氣的大宇卻成功打破「宿命」,當晚較早時份一直下着大雨,但卻在「大宇」於晚上到了外景場地準備拍攝時而停雨,導演和一眾工作員都因不用阻礙拍攝而開心,大宇又可順利完成戲份,亦為自己「大雨」之名爭番口氣。大宇笑言:「開工前我一直係餐廳等停雨,到正式埋位一刻,竟然停咗雨,真係好彩,可以順利拍咗自己嘅戲份,不過到我拍完又開始落雨,雖然我個心覺得好彩,但就辛苦咗一班繼續要開工嘅演員同事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!