網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月30日 星期五

同章子怡打情罵俏 汪峰生日晒全家福 __,汪峰,章子怡,子怡,

汪峰尋日46歲生日,大晒全家福!國際影星章子怡同汪峰2015年結婚,兩人相當恩愛,而尋日就係汪峰46歲生日,汪峰就喺微博晒咗一家四口幸福相,見到汪峰同 ...


汪峰尋日46歲生日,大晒全家福!

國際影星章子怡同汪峰2015年結婚,兩人相當恩愛,而尋日就係汪峰46歲生日,汪峰就喺微博晒咗一家四口幸福相,見到汪峰同前妻葛薈婕所生嘅囡囡「小蘋果」抱住妹妹「醒醒」,而「醒醒」輕輕就搭住姐姐,非常溫馨!網民都留言話「醒醒」大個咗唔少,大讚愈大愈靚!

而汪峰又同老婆隔空傳情打情罵俏,佢留言:「你們就是我生命中最珍貴的禮物!生日快樂,這個還在追夢的大男孩……」而章子怡就忍唔住回覆:「誰是夢…生日過了再算賬!」鬼咁Sweet!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!