網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月30日 星期五

【獨家】勁大隻!凸腩陳豪變爆肌型佬 __,陳豪,

陳豪依家好大隻。無綫藝人陳豪與陳茵媺自2013年結婚後己育兩仔一女,成為「幸福人夫」的陳豪,正所謂「有情便脹爆」,一度肥到凸腩現肥臀,不過,他為了無綫 ...


陳豪依家好大隻。

無綫藝人陳豪與陳茵媺自2013年結婚後己育兩仔一女,成為「幸福人夫」的陳豪,正所謂「有情便脹爆」,一度肥到凸腩現肥臀,不過,他為了無綫新劇《誇世代》的角色,不惜日操夜操,朱古力肌漸見成型,日前與劇中女角李佳芯(Ali),於上環拍攝動作外景,陳豪不但以西洋拳擊退調戲Ali的臭飛,更展示其操肌成果,雖然這場戲不需他除衫騷肌,但他一身健碩肌肉早已欲蓋彌彰,就連身上的白色戲服緊身tee也掩蓋不了,超大隻的他一洗年前被指肥腫的負評。

操肌有成

雖然陳豪操肌有成,但他謙稱:「我肥咗太耐冇做運動,依家做番,希望出嚟線條好睇,多謝張繼聰,佢係呢方面專家,share好多知識畀我。(依家幾磅、幾嚿腹肌?)其實全部嘢係一個package,食乜嘢,睡眠點配合,健美係個學問。(唔透露操肌成績,以秘密武器贏森美?)其實佢已經好fit,不嬲都好大隻(兩個仔有冇讚爸爸係Ironman?)佢哋有試我啲嘢食,但食一啖就覺得唔好味,走咗!」Ali BB現實中都試過被人撩,她說:「好細個都試過被人撩,都係搭訕,問攞電話號碼、icq,我通常都拒絕,好彩都斯文嘅,唔會好似呢場戲咁大打出手。(係咪拍得好辛苦?)好多外景,因為個劇冬天出街,戲服好厚都幾熱,呢場夜戲會好啲。」

歐陽震華眼發炎

此外,同劇張繼聰於訪問中指歐陽震華(Bobby)因拍劇辛苦,抵抗力下降而眼發炎,阿聰說:「希望佢快啲好番!」而監製陳維冠則表示Bobby因眼發炎停廠兩天休息,並無影響劇集進度。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!