網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月30日 星期五

陳凱琳要鄭嘉穎做一世「柴可夫」 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

真係有個好男友喇!藝人陳凱琳(Grace)和黎諾懿到九龍塘出席活動,Grace被問到與男友鄭嘉穎有甚麼暑假節目,她說:「佢依家喺內地工作,遲啲會返嚟, ...


真係有個好男友喇!

藝人陳凱琳(Grace)和黎諾懿到九龍塘出席活動,Grace被問到與男友鄭嘉穎有甚麼暑假節目,她說:「佢依家喺內地工作,遲啲會返嚟,都會去睇吓戲。(會約埋遊車河兜風?)我鍾意遊車河,不過我鍾意做乘客,因為可以睇風景同埋用電話。」擺明叫嘉穎做一世柴可夫,冧爆呀!

黎太日哦夜哦

「新手爸爸」黎諾懿則表示:「我依家已經可以從我個仔嘅喊聲中,分得出佢係肚餓、眼瞓,定係屙咗臭臭!(點睇近日網上流傳一段虐待兒童片段?)無論係對小朋友、大人,抑或對動物,用暴力都係唔好,先郁手嗰個都係唔啱,冇嘢係唔可以解決嘅。(第時教仔會體罰?)我諗個仔唔會曳得過我,同埋小朋友其實根本唔識,所以我會慢慢同佢講,好似我老婆教狗一樣,我老婆對我都係咁,用『煩』字訣,哦隻狗一個鐘,哦我兩個鐘,唔畀我瞓就係折磨,依家我學識都係唔好駁嘴、唔好同佢頂!」

冇養狗唔使哦

問到Grace有冇興趣採用黎諾懿太太的處事方式,她扮聽唔明,並說:「我冇養狗喎!(哦另一半呀?)我知你講咩,我唔答之嘛,嘻嘻!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!