掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

表哥呢?姚子羚素顏對眼都好大 [壹週刊 - 1449] __,姚子羚,M1,

這張「表哥」改圖成為姚子羚的象徵。同你吟一吟表哥呢?姚子羚素顏對眼都好大入行15年嘅姚子羚(Elaine)雖然有演技,但一直浮游喺二三線,由於近年TV ...






這張「表哥」改圖成為姚子羚的象徵。

同你吟一吟

表哥呢?姚子羚素顏對眼都好大

入行 15年嘅姚子羚( Elaine)雖然有演技,但一直浮游喺二三線,由於近年 TVB鬧花旦荒,子羚終於被公司重用,孭重飛出演好幾套重頭劇,雖然唔係做女一,但都叫有得發揮!

上個月仲喺大馬頒獎禮勇奪「最喜愛 TVB女配角」,爆喊講得獎感受時,不忘呼籲「領養唔棄養」,心地好一眾貓狗奴即時封佢做真女神!但係大家都係鍾意佢「表哥」嗰個樣多啲,不過大家要失望喇,呢日《壹》仔見到一身牛仔衫載 cap帽嘅姚子羚現身中環,雖然冇化妝,但素顏嘅佢,竟然完全唔似之前被網民惡搞嘅「表哥圖」,佢已經進化到,無戴大眼仔隻眼都好大,睇嚟佢對大眼唔係單靠化妝咁簡單。





姚子羚素顏現身中環行街,期間不停狂煲電話粥時露出冧笑,九成九同男友「的士邦」談心。





一收線,子羚不自覺地扁嘴。





早前,姚子羚在大馬雲頂頒獎禮中勇奪「最喜愛女配角」。

撰文:八珍

攝影:李玄


鍾意就快D Share啦!