掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

玩突破真空上陣龔嘉欣當街剝張振朗條褲 [壹週刊 - 1449] __,嘉欣,張振朗,龔嘉欣,鍾嘉欣,M1,

戴上眼罩的龔嘉欣,要跪在地上剝張振朗條褲,二人很有默契,拍了幾take便OK。探熱針玩突破真空上陣龔嘉欣當街剝張振朗條褲龔嘉欣近日頻頻玩突破,繼真空上 ...






戴上眼罩的龔嘉欣,要跪在地上剝張振朗條褲,二人很有默契,拍了幾 take便 OK。

探熱針

玩突破真空上陣龔嘉欣當街剝張振朗條褲

龔嘉欣近日頻頻玩突破,繼真空上陣拍激凸相紀念入行九周年後,日前跟張振朗拍電視劇《堅離地愛堅離地》又改變戲路,唔做乖乖女做爛女,當街剝甩張振朗條褲。事業要突破,龔嘉欣近日跟閨蜜陳凱琳有新搞作,向來是廚藝高手的她,拍住甜品高手 Grace做老闆賣餅,兩個女仔密鑼緊鼓物色鋪位開自家品牌蛋糕店。

激嘴胡鴻鈞

前年憑《幕後玩家》一場哭崩戲攞「最佳女配角」後,龔嘉欣把握每個演出機會,正在播映的《誇世代》,她在戲中一場跳舞引誘胡鴻鈞的激嘴戲又成為話題,原來當日成場戲是導演臨時加插,不過她都冇 say no。事業開行 turbo,日前她跟張振朗孭飛的電視劇《堅離地愛堅離地》在尖東拍外景,劇情講述她跪在地,失重心仆落地,唔小心剝甩張振朗的的牛仔褲,要做得自然,龔嘉欣要求做完再做。不過每拍完一場戲,跟張振朗傳過緋聞的她就刻意避開,企理一邊未有任何交流。

「攞完獎,嘉欣好想再有突破,佢之前影咗一輯真空相,都去得幾盡,講到尾都係想自我挑戰,佢覺得做戲唔應該有框框,入行時仲係妹仔心態,淨係顧住個靚樣,有時又會分心拍拖,而家機會愈來愈多,做戲又有番少少成績,佢都唔想嘥時間,朋友都話佢成熟咗,其實嘉欣都係得二十八歲,比起好多已經三字頭嘅姐仔,仲有大把時間。」身邊人說。生日正日要開工,她又去到盡,就算唔使落水,她依然著泳衣在泳池邊晒長腿,有求必應。





雖然要在尖東鬧市除褲,不過張振朗一點都不介意,表現很專業。





劇情講述龔嘉欣失重心仆落地,因而不小心剝了張振朗條褲。





黃心穎與龔嘉欣在新劇中合作很愉快,大有機會成為好姊妹。





龔嘉欣因合作拍劇同陳凱琳愈來愈深交,二人同樣愛整餅,計劃明年夾份投資開餅店。





龔嘉欣在《堅離地愛堅離地》中,飾演有錢女,無綫特別借來名車拍外景。





入行九年的龔嘉欣,圈中有不少好友,其中姚子羚與她情同姊妹。





今年是龔嘉欣入行第九年,早前特意拍了一輯性感照留念。

教煮消夜

幕前機會多,她撈多瓣開始學做生意,鍾意下廚煮幾味的她,跟「少婦聯盟」成員之一的陳凱琳開鋪賣甜品。「佢同 Grace玩埋之後,幾個女仔都成日整嘢食, Grace整甜品蛋糕好叻,有時都會教嘉欣,女仔鍾意食甜品,佢哋又可以做生招牌,早排就扑槌夾份開自己嘅餅店,不過嘉欣近排好忙,嚟緊又要開拍《包青天》,啲劇排到出年七月, Grace又要開工,兩個都未有時間搵鋪,所以都唔係即時做到嘅事。」身邊人透露。

煮得一手好菜,公司的 big big channel開 live做節目,龔嘉欣當仁不讓,索性在屋企教粉絲煮消夜,現場騷真功夫。「嘉欣好鍾意煮嘢食,最叻煮鹵肉飯、麻辣雞煲同蘿蔔牛腩,食過嘅朋友都大讚,話佢夠資格開私房菜。佢覺得煮嘢食係生活情趣,自細開始跟嫲嫲學煮飯煲湯,就算結婚有工人,佢都一定會煮飯俾老公同仔女食。大家都覺得佢搞飲食生意最啱,唔好嘥咗煮嘢食天分。」身邊人透露。





雖然生日要開工,但工作人員識做,送了兩個蛋糕給她。





龔嘉欣與譚凱琪、沈卓盈及陳凱琳因拍攝劇集《平安谷之詭谷傳說》而成為好姊妹,並自組「少婦聯盟」。





龔嘉欣與譚凱琪、沈卓盈及陳凱琳因拍攝劇集《平安谷之詭谷傳說》而成為好姊妹,並自組「少婦聯盟」。





去年,龔嘉欣在劇集《幕後玩家》的演出大獲好評,並以大熱姿態奪得《萬千星輝 2016》的「最佳女配角」。





龔嘉欣最近在台慶劇《誇世代》中,飾演尚家六小姐、李佳芯的妹妹。

撰文:娛樂組

攝影:王志輝


鍾意就快D Share啦!