掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

蘇麗珊自認似貓性格難捉摸 __,蘇麗珊,

蘇麗珊為動畫獻聲。藝人蘇麗珊為動畫《瑪莉與魔女之花》獻聲,她坦言感覺得奇妙,她說:「今次動畫係講魔法世界,第一日配音我已經有好多要表現得好驚訝嘅對白, ...


蘇麗珊為動畫獻聲。


藝人蘇麗珊為動畫《瑪莉與魔女之花》獻聲,她坦言感覺得奇妙,她說:「今次動畫係講魔法世界,第一日配音我已經有好多要表現得好驚訝嘅對白,因為太用力去講,搞到我暈暈哋,依家講嘢都好似冇力,不過呢個經驗係奇妙嘅,因為我要運用好多想像去幫助我去配音,又要代入11歲女孩嘅思考模式出發,好在我一向對魔法世界都好着迷,好想入讀魔法學校,我覺得真係有魔法都話唔定㗎!」

蘇麗珊又指自己某程度與動畫中的小貓相似,她說:「呢隻貓叫小天,我本身都好鍾意小動物,我覺得貓嘅眼好似成日睥住你,但對人又愛理不理,有時又會黐住你喎,我嘅性格都好難捉摸,拍拖嘅話我未必需要時時刻刻見住,我會畀大家空間,但係我需要見嘅時候就要見㗎喇!」

髮型 - Him Ng @ the attic

化妝 - Will Wong @ WiLL makeup

服裝 - ithk

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!