掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

周董巡唱加場極速售罄 歌迷堅拒買黃牛 __,周董,周杰倫,

歌迷為見偶像不惜通宵排隊。台灣天王周杰倫(周董)日前宣布明年在紅館舉行的「AXA安盛呈獻:周杰倫地表最強2世界巡迴演唱會Part2-香港站」加開四場, ...


歌迷為見偶像不惜通宵排隊。


台灣天王周杰倫(周董)日前宣布明年在紅館舉行的「AXA安盛呈獻:周杰倫地表最強2世界巡迴演唱會Part 2-香港站」加開四場,加場門票於早上十時公開發售,每人限買四張,可售門票數量與首輪開售相約,尖沙嘴售票處門外大排長龍,當中不乏「過夜」排隊人士。

排第20位的香港人吳小姐表示:「尋晚(13日)夜晚6點就嚟排隊,好凍呀尋晚!(想買咩價位嘅飛?)想買$1180或$480嘅位,依家都有少少驚買唔到。(如果等陣買唔到飛會唔會買炒價飛?)買唔到都唔會買炒價。」而排後面的黃先生則表示昨晚(13日)大約7時開始排隊:「都擔心買唔到飛。(係咪周杰倫Fans?之前有冇睇過佢嘅演唱會?)係佢嘅Fans,未睇過佢嘅演唱會,所以今次想用正價買飛睇。」

截至十時四十分,職員向排隊人士表示尚餘少量演唱會門票:「依家入去嘅人職員會幫你撳飛,只有2分鐘嘅時間買,或者可以選擇離開。」但當時未見有人離去。

排隊人士相繼進場選購門票,吳小姐透露只有頭三名人士能成功買門票:「買唔到都好失望,聽聞佢哋早兩個星期嚟排隊。(會唔會買炒價飛?)唔會,堅持唔買,或者會搵其他途徑拎飛,我有朋友啱啱上網買到兩張飛。」黃先生亦指未能買到門票,笑言:「買唔到都好開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!