網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

江若琳的名字蕭潤邦的姓氏 [壹週刊 - 1458 - 生活] __,蕭潤邦,江若琳,M1,

探熱針江若琳的名字蕭潤邦的姓氏相識十年,由朋友變戀人,然後相戀一年,蕭潤邦求婚成功,江若琳,將要改名叫蕭江若琳,蕭太。他們的愛情故事,不轟烈,但動人。 ...






探熱針

江若琳的名字蕭潤邦的姓氏

相識十年,由朋友變戀人,然後相戀一年,蕭潤邦求婚成功,江若琳,將要改名叫蕭江若琳,蕭太。

他們的愛情故事,不轟烈,但動人。

在對的時間,遇上對的人,是生命裡最好的事。

求婚籌備兩個月

因為碰巧於情人節出書,所以便約江若琳( Elanne)與蕭潤邦( Oscar)合體接受訪問,當時並未知道男方已求婚成功。直至訪問前一星期,二人將喜訊公告天下,眼前的一對人,時時刻刻放閃,好寃氣。問 Oscar為了求婚一事,籌備多久?他說:「預備咗兩個月,其實係喺佢舉行音樂會嘅時候,因為當時好多朋友都專登嚟睇佢,我就喺咁嘅情況之下召集好友,話俾佢哋聽邊一日,睇吓佢哋有冇時間去上海同我做呢單大茶飯。」 Oscar一路講一路望住 Elanne,眼中只有她一樣。 Oscar去年於上海向女友求婚,他說:「我哋識咗十年,但真係兩個人食飯就係喺上海,因為我煮上海菜,所以每年都會去上海好似考察咁樣,食吓佢哋啲嘢,睇吓有啲乜嘢新派上海菜帶返嚟香港,○七年嗰班新人有個 WhatsApp group,我就話自己會去上海,聽講你( Elanne)都喺上海打滾咗好多年,咁啱佢又喺上海,就係咁樣,大家第一次去食飯、傾偈。」聽完 Oscar講, Elanne已急不及待插嘴,「十幾年嚟第一次兩個人真係單獨食飯,但其實初初都係好朋友嗰種,喺內地咁多年都係自己一個,突然間有個香港朋友上咗嚟,難得有人同我食餐飯。」訪問時, Oscar不時會掃掃 Elanne的肩及背,又會摸她的頭髮,對她如小朋友一樣,十分呵護。

我成日都話俾人聽我係一個女漢子,成日話俾人聽我性格好男仔頭,

原來呢個係我去鼓勵自己要好堅強嘅一個藉口。





兩人拍拖一年,經常孖住去旅行。





Elanne與 Oscar這對同居密友,視小貓咪為 BB一樣,一家三口很幸福。

罰食一世生煎包

Elanne與 Oscar是○七年同期出道的樂壇新人,那年的新人很團結,會自組群組聚在一起。對於 Oscar, Elanne直言當時並不知道他轉了行去整生煎包,「我淨係知道大家同年出道,跟住佢無端端就喺娛樂圈消失咗,當佢喺上海學完師返香港嘅時候,就輪到我去咗內地,好似向左走向右走咁樣,直至我再返香港,大家搞咗個 group,我仲好記得小肥話,試吓 Oscar啲生煎包,我都未知咩嘢事,佢問我唔知 Oscar而家做緊生煎包咩?我話唔知喎。嗰刻我先知道原來佢喺另一個範疇發展,仲發展得幾好。」 Oscar扮嬲說:「其實係得佢無嚟過食我嘅生煎包,我而家成日都逼佢解釋,所以要罰佢食一世。」

身心都有安全感

在對的時候遇上對的人,是人生最動人的愛情故事, Oscar與 Elanne相識十年,由朋友變戀人,拍拖一年便決定結婚,他說:「其實我哋一齊後,真係好合拍,所有生活習慣都好似,連近視度數都一樣,所以無話邊一刻決定,成件事好自然,我哋應該都會一路好快樂、好自然咁生活落去。」 Elanne說:「我係一個非常無安全感嘅人,同埋我唔係好識同人溝通,但唔知點解,當我遇到佢嘅時候,由上海大家傾偈開始,我覺得對住佢可以好放開自己,佢係一個好識得同人哋傾偈,同埋佢好識得去開解人,我覺得而家都好少男仔會真係用心去聽你嘅經歷、故事,甚至乎佢好投入喺我嘅經歷裡面,有時我同佢講我嘅經歷,佢仲嬲過我,即使我已經放低咗,好多男仔其實都係好敷衍,但佢真係會好投入,直至同佢相處,我發覺原來可以喺一個人面前,咁願意去表達自己情感,嗰時開始覺得,會唔會係呢個人喺我隔籬,令我身心都好有安全感,只要佢喺我隔籬,我覺得好多嘢都好似好易解決。」 Elanne的一言一語, Oscar邊聽邊微笑,這個畫面,很有愛。

我是一個好脆弱的人

Elanne曾經講過,有次行街, Oscar見到她的鞋帶鬆了,二話不說便蹲下來為她綁鞋帶,這個動作,比起他送一千枝玫瑰花更窩心, Oscar有冇講過一些令她很難忘的說話?她說:「佢係一個喺生活上會令你好感動,每一個生活小細節,之前都分享過,好似綁鞋帶事件,即係喺生活上會好懂得照顧你,我覺得最感動係,我成日都話俾人聽我係一個女漢子,成日話俾人聽我性格好男仔頭,原來呢個係我去鼓勵自己要好堅強嘅一個藉口,但係其實我並唔堅強,其實我係一個好脆弱嘅人,但因為咁多年嚟都係自己一個去面對種種難關,直至有一個人嘅出現,佢話俾你聽,你嘅人生最重要唔係要咁樣去搏,唔係成日要以雞蛋撞石頭,人生最重要係快樂,你而家同咗我一齊,我希望你每一日都好快樂。」

你嘅人生最重要唔係要咁樣去搏,唔係成日要以雞蛋撞石頭,人生最重要係快樂,你而家同咗我一齊,我希望你每一日都好快樂。





以前對足球賽事毫無興趣的 Elanne,早前陪 Oscar去英國睇波,是個一百分女友。





去年, Oscar求婚成功, Elanne趕得切三十歲嫁人。

將最好的東西留給我

Elanne分享了 Oscar曾對她說過的話,那她有沒有做過一些令 Oscar很感動的事?他說:「有㗎,就係上海嗰餐飯,餐飯嘅開場就係我哋各自嗌咗一啲嘢食,但個湯係一樣嘅,都係海鮮湯,但首先嚟咗一碗,當然係俾咗女仔先啦,但等咗好耐我嗰碗都未嚟,原來我哋只係叫咗一碗,漏咗單,跟住過咗大約十分鐘,我嗰碗都嚟埋,就問佢嗰碗湯仲熱唔熱,佢話正呀仲好熱,但我知道擺咗咁耐應該唔熱,我就試咗一羮,原來真係凍咗,我就知道呢個女仔會將最好嘅留俾你,因為佢知道如果我見到佢個湯凍咗,一定會同佢換,但佢寧願你飲一碗熱辣辣嘅湯,佢自己飲一碗凍嘅湯,呢個係我都幾難忘,嗰一吓覺得呢個女仔好好。」

姊妹兄弟團名額已滿





同是 07年出道的 Elanne與 Oscar,兄弟與姊妹團都是同年出道的新人好友。

Oscar與 Elanne將於十二月底結婚擺酒,有多點時間籌備,他說:「決定咗十二月尾,我哋嘅宗旨係,希望嗰日可以見到好多好耐無見嘅朋友,或者好難先見到嘅屋企人。」兩人相識滿天下,姊妹及兄弟團名額已滿, Elanne說:「我哋個 group嘅人已經舉晒手,係唔知將佢哋分喺兄弟定姊妹團好,小肥就梗係姊妹啦,我諗住俾佢著伴娘裙。」兩人拍拖時已經四圍旅行,度蜜月地方揀好未呢?「我覺得度蜜月都係一個旅行嚟啫,我哋成日都會去唔同地方旅行,反而係要睇吓大家時間,佢有啲地方都想去嘅,因為啱啱實現咗我去英國睇波嘅夢想,睇吓佢有啲咩嘢夢想,因為夢想成日變,去到年尾睇吓佢個夢想,即係個幸運輪轉到去邊再決定。」 Oscar說。

飽滿愛

這次的訪問,筆者的感受很深,因為被訪者 Elanne與 Oscar,毫無掩飾他們的「愛」,影相時,十足影結婚照,動作很合拍,亦很肉麻,

訪問時,每句話每個眼神,很有愛,但不是對我!老土都要講一句,

祝 Elanne與 Oscar,白頭到老,幸福快樂。

撰文:海 山 

攝影:黃志明 

服裝提供: Whistles 

飾物提供: DR鑽戒( Darry Ring)

場地提供: KERRY HOTEL HONG KONG


鍾意就快D Share啦!