網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

疑有男星追!單身麥明詩揀老公唔睇樣 __,麥明詩,

麥明詩有美貌,又有智慧,多人追好正常!藝人麥明詩趁情人節兼年廿九到花市行大運,摸摸桃花又吃冰糖草莓,希望狗年順順利利、甜甜蜜蜜,遇上好桃花!已單身一年 ...


麥明詩有美貌,又有智慧,多人追好正常!


藝人麥明詩趁情人節兼年廿九到花市行大運,摸摸桃花又吃冰糖草莓,希望狗年順順利利、甜甜蜜蜜,遇上好桃花!已單身一年多的她,雖然未至於恨拍拖,但亦落力物色未來老公,望30餘歲可以嫁得出!

單身一年多的麥明詩,表示目前仍享受不需要出埠掛心另一半,但亦希望下一段姻緣能開花結果。被問到家人會否催她拍拖?她說:「有㗎,佢哋會怕我嫁唔出呀!」她又透露小時候會希望在25歲結婚再生三個小朋友,笑謂原來理想與現實的確有出入,現在則希望可以在30餘歲結婚!

談到擇偶條件,麥明詩表示希望將來的老公聰明、有愛心,可以與她一起進步及成長,她又謂:「依家唔會亂咁嚟,以前細個就覺得鍾意呢個人,就想同佢一齊,依家就會諗長遠啲,諗埋對方可唔可以接受同一個藝人拍拖、佢配唔配合到我啲工作時間等等。」又直言外表不重要,不過笑謂:「希望各方面愈嚟愈好嘅。(要愈嚟愈靚仔?)人要進步,人望高處嘛!」

問到有沒有追求者?麥明詩直言有,當中亦似有圈中人追求她:「唔知係唔係追呢?可能係傾多咗偈啫,我唔會介意同圈中人拍拖,不過同圈中人拍拖就可能會涉及到工作!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!