網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

【閃耀人生女人心(6)】經歷選港姐勾心鬥角 靚靚一心攞亞軍:我係張曼玉 __,曼玉,袁詠儀,靚靚,港姐,張曼玉,

點解選港姐?袁詠儀一句話令你收聲:「個個都話我靚,咁咩叫幾靚先得0架你明唔明呀?」就係因為咁,佢去咗選港姐。1990年,19歲嘅袁詠儀,跑去選港姐。當 ...




點解選港姐?袁詠儀一句話令你收聲:「個個都話我靚,咁咩叫幾靚先得0架你明唔明呀?」就係因為咁,佢去咗選港姐。

1990年,19歲嘅袁詠儀,跑去選港姐。當時佢係留長髮,算是有番啲「女人味」:「我長頭髮,淨係長頭髮呢樣嘢囉,前凸後趷嗰啲我冇。」永遠都係T恤牛仔褲裝扮。

話就話想測試下究竟自己有幾靚,但其實袁詠儀根本冇乜信心選到:「我諗住有免費旅行,我又去下咋!試一試囉!即係,我覺得我唔係好醜樣啫,我唔想第日後悔呀!我想去試下。

「當然,你問我去選嘅時候嘅心態就係,如果我選到嘅,我梗係入娛樂圈係咪先?唔通選到之後走番去讀書咩?係咪先?或者走去做文員咩?冇理由0架嘛!」就是愛袁詠儀這種坦白。

但其實,袁詠儀選美路上,都唔係一帆風順。佢遇到嘅第一個阻力,係做警察嘅袁爸爸。為咗一張報名表,父女冷戰一段長時間。結果袁詠儀屈服:「我答應過我爹哋,如果我選唔到,從此唔可以再提娛樂圈。」袁爸爸唔俾個女選美,理由很簡單:「佢話複雜喎!我諗同埋佢可能覺得,女仔人家,做乜要着泳衣行嚟行去呀嗰啲咁樣喇。」

就係咁,袁爸爸一直唔睬個女,直到袁詠儀主動言和,佢話:「佢一路都唔睬我嘛,我覺得唔好囉咁樣,不如大家好好傾下喇。」一言為定。

過咗第一關,其他問題,都變得微不足道。例如選美黑幕。年年港姐都好似連續劇咁,是非成籮,分黨分派有後台,咁袁詠儀嗰屆呢?「你問我,我就唔覺得有嘅,可能真係我嗰個心態唔係一定要選到,我真係嚟玩嘅。」連勾心鬥角都冇?「你問我我梗係見到有但係我唔喺嗰度囉!」點解?「因為我成日覺得……香港小姐同我係唔係好……即係冠軍呀,同我唔係好match 0架!我成日覺得我係張曼玉嚟0架嘛,我係嗰啲嚟0架嘛!即係,第二第三我諗都應該仲有啲機,但冠軍就應該唔係好啱數嘅。」

咁依家選到喇,點先?有冇諗「點解會係我?」袁詠儀氣定神閒:「我靚囉!」

「你問我其實係,我覺得我越選越想0架其實,老實啲講,即係可能semi final嘅時候我攞咗個最上鏡呢,我仲係覺得自己係張曼玉0架!」但傳媒係咁吹風話佢係大熱,加上有啲有機會嘅又篩走咗,咁,「咁唔多唔少嗰下個心都會有啲雄0架喇!都會有諗我會唔會係第一呢,我可能有機會0架喎嗰啲咁!但到宣佈嗰一刻,我都係覺得我攞第二嘅機會係大。」

筆者:但你攞第一喎

袁詠儀:係呀

筆者:咁你有冇啲意外驚喜呀?

袁詠儀:ummm....

筆者:定其實你嘅心係想第二0架?

袁詠儀(笑):係喇係喇!

筆者:點解想第二唔係第一?

袁詠儀(諗都唔諗):因為第二名可以即刻拍戲嘛!

筆者:唔使做港姐親善大使嗰啲嘢?

袁詠儀:係喇,又唔使去選(環球小姐),咁多歷屆都係咁0架喇

筆者:選完港姐阿二就可以即刻拍戲

袁詠儀(猛點頭):係喇係喇

筆者:咁其實你係想做幕前多好多?

袁詠儀(笑):都可以咁講。我鍾意表演囉!

咁爸爸點睇?「佢就梗係開心笑到見牙唔見眼」冇再反對?「冇喇,冇嘢好講㗎喇即刻!」

其實選完港姐之後,袁詠儀仲做咗一件事,都係關袁爸爸事。

袁爸爸嗜賭,袁家曾經有「財政問題」,稍後會有另文提及,這是後話。

袁詠儀勸又勸過,冇用。結果,選完港姐之後,有一日,佢做咗件「好猛」嘅事。「我只係同佢講咗,其實你可以繼續賭㗎,不過呢,有一日我就會約晒你啲朋友出嚟食飯,然後我就會同佢哋講,你哋繼續同佢賭啦,但係我唔會負責任何一分錢。我唔會去還呢啲錢。嗰次之後,我覺得我爹哋真係徹徹地改變咗。」

記者:陳月媚、倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝、吉吉

攝影:林德雄

化妝:Kerry wong

髮型:Sam Pan @Muse Hair

場地提供:好酒好蔡



之前文章:

【閃耀人生女人心(5)】老婆坐月Chilam照蒲 靚靚產後抑鬱險離婚

http://bit.ly/2HdEqmD

【閃耀人生女人心(4)】坦認女追男 靚靚呻俾老公食住:張智霖係唔會錯㗎!

http://bit.ly/2H9XvWy

【閃耀人生女人心(3)】狂造人望追多個女 靚靚人工受孕:我卵子已老

http://bit.ly/2CfW45g

【閃耀人生女人心(2)】懷疑魔童自閉過度活躍 靚靚陪睇心理醫生原來係...

http://bit.ly/2EinZDx

【閃耀人生女人心(1)】靚靚管教太嚴愛操控 魔童:我想換個新媽咪

http://bit.ly/2EkPJY1



攝影:林德雄 媽媽非常讚成女兒選美,爸爸卻極力反對,擔心娛圈品流複雜。
港姐黑幕?「你問我,我就唔覺得有嘅,可能真係我嗰個心態唔係一定要選到,我真係嚟玩嘅。」


鍾意就快D Share啦!