網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

兩母子過情人節 杏兒大眼囝囝勁迷人可愛 __,杏兒,胡杏兒,

第一年做父母嘅點樣過情人節呢?尋日情人節係情侶們嘅放閃日,個個都喺社交網大晒恩愛,真係唔戴番副超唔好上網!而圈中唔少藝人都係第一年以父母身份過情人節, ...


第一年做父母嘅點樣過情人節呢?


尋日情人節係情侶們嘅放閃日,個個都喺社交網大晒恩愛,真係唔戴番副超唔好上網!而圈中唔少藝人都係第一年以父母身份過情人節,唔晒恩愛改晒溫馨!

杏兒囝囝獻吻

先嚟嘅就係胡杏兒,佢喺2017年10月誕下囝囝Brendan,佢就微博上載咗兩張相,原來老公李乘德(Philip)要做嘢,所以杏兒就同囝囝過!見到Brendan錫錫杏兒,真係超Sweet!而最吸睛嘅就係Brendan一雙水汪汪大眼睛,仲有超深雙眼皮,真係好標致!網民都大讚好可愛呀!杏兒留言:「所以我的小情人知道爸爸要工作,所以代替他給了媽媽一個香吻,謝謝寶貝,祝大家情人節快樂!!」

吳若希首次帶囡囡搭飛機

而第二個就係去年4月生咗囡囡淼淼嘅吳若希(Jinny),雖然佢情人節前夕話老公Alex係大話王,但原來只係甜蜜的負荷!佢喺微博上載一家三口照,見佢素顏抱住囡囡,老公就瞓咗覺!原來第一次帶囡囡搭飛機,仲要冇傭人姐姐幫忙添,佢留言:「我的情人節,是在飛機上過的~第一次帶淼淼搭飛機,還好機程很順利,淼淼也一點也沒鬧感謝天~~我唱的安眠曲不但把孩子哄睡了,連孩子他爸也催眠了~~ 🙈🙈🙈🙈第一天沒有工人幫忙自己帶孩子的感覺太充實了~~~​​​​」另外,佢又上載咗張自己同老公各自拎住一大紮玫瑰花嘅合照,真係閃到呢~

JJ囡囡正面首曝光

最後就係女神賈曉晨(JJ),佢喺上年11月為老公樊少皇生咗B女「小飯兜」,JJ上載同囡囡合照,但佢就戴上口罩,囡囡就包到冚!不過另一邊廂樊少皇都喺微博晒出合照,今次仲係「小飯兜」正面照首曝光添!雖然張相有啲濛,但都見到B女非常可愛呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!