掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

【金像獎前哨】36F身材受留意 20歲鄧月平:多謝旦哥 __,金像獎,鄧月平,

「我未入行之前,電影對於我嚟講就係一個未知領域嘅地方,入行之後就覺得係一個好有人情味、有一班好有夢想嘅人嘅地方。」見到鄧月平,可能你哋會諗起36F?巨 ...




「我未入行之前,電影對於我嚟講就係一個未知領域嘅地方,入行之後就覺得係一個好有人情味、有一班好有夢想嘅人嘅地方。」見到鄧月平,可能你哋會諗起 36F?巨胸翠如?周秀娜?今日,要講你知,佢入圍咗金像獎最佳新人!「收到消息嘅時候啱啱開緊工,係我之前拍攝嘅一位導演話我知,我好淡然咁「哦」咗一聲,佢話你興奮啲啦,我話拍緊嘢,個角色唔可以太興奮,其實第一刻知道嘅時候,係抑壓住自己興奮嘅心情。」

咁究竟佢係憑邊套入圍?去片!「我覺得自己係一個幸運兒,所以成日都好感恩,因為我覺得做嘢又好,拍電影又好,或者學業、成長路上都好,我覺得人一定係碰碰撞撞去成長,但我好幸運就係遇到自己嘅伯樂,旦哥(鄭丹瑞)係我一個好大嘅伯樂,佢幫咗我一把,我記得曾經講過一句說話,如果唔係因為旦哥我係應該唔會入呢行。」咁鄧月平有冇信心攞獎呀?「首先《小男人週記》係一部港產片,而且係港產經典喜劇,入圍都好開心,我覺得攞獎機會應該係留俾一啲⋯⋯我知道凌文龍喺呢一行好多年,我知道佢喺舞台劇方面努力咗好多年,我覺得呢個獎係應該頒俾佢。」估唔到鄧月平咁中立,俾個Like你!



鍾意就快D Share啦!