掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

浮潛畀水母炸傷 陳婉衡險要用尿紓痛 __,陳婉衡,

陳婉衡(右圖)話之前浮潛畀水母炸傷,工作人員話可以用醋紓緩,冇醋嘅話,就要用尿呀!藝人陳婉衡(Alycia)與港姐張寶欣出席明珠台《星夢郵輪呈獻:明珠 ...


陳婉衡(右圖)話之前浮潛畀水母炸傷,工作人員話可以用醋紓緩,冇醋嘅話,就要用尿呀!


藝人陳婉衡(Alycia)與港姐張寶欣出席明珠台《星夢郵輪呈獻:明珠絕色:深海大世界》記者會,談到潛水經驗,寶欣透露曾經在沖繩潛水,她笑言:「不過可能啲水唔係好清,加上我一直耷低頭向下望,乜都睇唔到。反而另一次我同嗲哋喺澳洲浮潛,有隻大海龜喺我爸爸身邊游過,嚇親我爸爸,但其實好多人會拉住隻海龜游水,但咁好似係唔合法。」

好在有醋

至於Alycia自言已考得潛水牌,考牌時很驚訝在香港的水底見到不少珊瑚與小丑魚,問到潛水時有否驚險時發生?她說:「我喺馬來西亞浮潛,因為唔識睇個警告牌,突然發覺好痛,以為畀嘢𠝹親,原來係畀水母炸,後來工作人員同我講掛咗個警告牌,佢哋話如果畀水母炸可以用醋紓緩,冇醋嘅話,小便都得,好在當日有醋,咁如果真係冇,都冇法,我會用自己嘅小便。」

欣賞大隻男

另外,Alycia剛由美國洛杉磯回港,她稱今次是專程到當地訪問荷里活動作巨星狄維莊遜(Dwayne Johnson),令她非常難忘:「我好鍾意佢,真係超級興奮,冇諗過可以見到佢真人,個訪問只係短短四分鐘,係我最開心嘅四分鐘。(有冇合照?)冇,現場唔畀,但我採訪時,同事有幫我影相,我有同佢握手,佢超級大隻,隻手好結實,我握完唔想洗手。(擇偶都要咁大隻?)我本身好欣賞身形大隻嘅人,而且我都鍾意健身,但另一半唔需要咁大隻。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!